ФМБ. 061 Журналістика. ОПП "Журналістика"
Курс: ФМБ. 061 Журналістика. ОПП "Журналістика" | ГФК ім. В. Чорновола
-
-
Опис ООП
Освітньо-професійна програма
«Журналістика»
Галузь знань: 06 Журналістика
Спеціальність: 061 Журналістика
Освітньо-професійний ступінь -
фаховий молодший бакалавр
ОПП розроблена робочою групою у складі:
Голова проєктної групи (гарант освітньо-професійної програми):
Юрій ФІНКЛЕР, доктор філологічних наук, професор, спеціаліст вищої категорії
Члени проєктної групи:
Алла БЕЗДІЖА, спеціаліст вищої категорії
Владислава КАПІТАН, спеціаліст
Випускова ЦК -
циклова комісія дисциплін журналістики
Голова ЦК -
Алла БЕЗДІЖА, спеціаліст вищої категорії
-
! Для перегляду програми навчальної дисципліни оберіть відповідний освітній компонент на структурно-логічній схемі
-
Оберіть семестр
-
-
-
========================= Фахова підготовка =========================
-
Компонент ОП - обов'язкова дисципліна підготовки ФМБ
Загальний обсяг дисципліни – 180 год. (6 кредитів ECTS)
Розподіл за семестрами
І семестр
ІІ семестр
ІІІ семестр
ІV семестр
V семестр
VІ семестр
VІІ семестр
VІІІ семестр
Тижневе навантаження
3 год/тиждень 3 год/тиждень Форма підсумкового контролю
диференційований залік екзамен Мета дисципліни -
забезпечити студентів знаннями складників творчого процесу журналіста, особливостей взаємодії пізнання, аргументації, узагальнень, також забезпечити єдність теоретичної і практичної підготовки студента, оволодіння ним навичками роботи над матеріалами різних жанрів, зокрема при підготовці журналістських матеріалів до друку.
Результати навчання -
РН 10 Дотримуватися об’єктивності у журналістських матеріалах різних жанрів (інформаційних, аналітичних і художньо-публіцистичних).
РН 11 Оперувати засобами створення соціально-дієвих та ефективних журналістських матеріалів.
РН 16 Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційних ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва.
РН 17 Створювати та редагувати рекламні матеріали різних типів, зважаючи на шляхи й способи поширення рекламної інформації.
РН 18 Використовувати інформаційні та комунікаційні технології для створення журналістських та рекламних матеріалів, редагування видань, а також для промоції видавничого продукту.
Перейти до НМК (викл. Фінклер Ю.Е.)
-
Компонент ОП - обов'язкова дисципліна підготовки ФМБ
Загальний обсяг дисципліни – 90 год. (3 кредити ECTS)
Розподіл за семестрами
І семестр
ІІ семестр
ІІІ семестр
ІV семестр
V семестр
VІ семестр
VІІ семестр
VІІІ семестр
Тижневе навантаження
4 год/тиждень Форма підсумкового контролю
диференційований залік Мета дисципліни -
надати студентам ґрунтовні знання та практичні навички у сфері правового регулювання діяльності засобів масової інформації, журналістської діяльності та інших сфер медіакомунікацій, ознайомити з основними нормативно-правовими актами, які регулюють ці відносини в Україні. Результати навчання -
РН 1 Знати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності вільного демократичного суспільства, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
РН 2 Знати та дотримуватися основних положень законодавства у сфері інформаційної діяльності та комунікацій.
РН 16 Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційних ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва.
Перейти до НМК (викл. Майка М.Б.)
-
Компонент ОП - обов'язкова дисципліна підготовки ФМБ
Загальний обсяг дисципліни – 90 год. (3 кредити ECTS)
Розподіл за семестрами
І семестр
ІІ семестр
ІІІ семестр
ІV семестр
V семестр
VІ семестр
VІІ семестр
VІІІ семестр
Тижневе навантаження
4 год/тиждень Форма підсумкового контролю
диференційований залік Мета дисципліни -
оволодіти системою спеціальних знань у галузі медіабізнесу; набути здатність використовувати знання про економічне функціонування мас-медіа, особливості структури та роботи різних видів ЗМІ, засоби організації та управління роботою редакції, планування, види монетизації діяльності ЗМІ. Результати навчання -
РН 2 Знати та дотримуватися основних положень законодавства у сфері інформаційної діяльності та комунікацій.
РН 4 Знати основні етапи редакційно-видавничої підготовки оригіналу в реальних виробничих умовах.
РН22 Вміння оперативно реагувати на зміни в медіапросторі, освоюючи новітні технології, формати контенту та враховуючи потреби аудиторії.
Перейти до НМК (викл. Копестинська О.І.)
-
Компонент ОП - обов'язкова дисципліна підготовки ФМБ
Загальний обсяг дисципліни – 150 год. (5 кредитів ECTS)
Розподіл за семестрами
І семестр
ІІ семестр
ІІІ семестр
ІV семестр
V семестр
VІ семестр
VІІ семестр
VІІІ семестр
Тижневе навантаження
5 год/тиждень Форма підсумкового контролю
екзамен Мета дисципліни -
ознайомити студентів зі специфікою радіожурналістики, історією виникнення та розвитком радіомовлення в Україні та світі; формувати професійне розуміння принципів роботи сучасної радіоіндустрії, особливостей програмування державного, суспільного та комерційного радіо, а також ознайомлення з жанрами радіожурналістики і творчим процесом створення радіопередач. Результати навчання -
РН 11 Оперувати засобами створення соціально-дієвих та ефективних журналістських матеріалів.
РН 12 Створювати медіапродукт певної тематики, визначеного жанру з урахуванням каналу поширення чи платформи оприлюднення.
РН 13 Генерувати інформаційний контент певної тематики з використанням доступних, а також обов’язкових джерел інформації.
РН 15 Розв’язувати типові практичні ситуації, пов’язані з пошуком та розповсюдженням зафіксованої інформації.
РН 16 Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційних ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва.
РН 18 Використовувати інформаційні та комунікаційні технології для створення журналістських та рекламних матеріалів, редагування видань, а також для промоції видавничого продукту.
РН21 Здатність адаптовувати традиційні та новітні форми журналістики до вимог сучасного регіонального медіапростору.
Перейти до НМК (викл. Борсук Н.І.)
-
Компонент ОП - обов'язкова дисципліна підготовки ФМБ
Загальний обсяг дисципліни – 120 год. (4 кредитів ECTS)
Розподіл за семестрами
І семестр
ІІ семестр
ІІІ семестр
ІV семестр
V семестр
VІ семестр
VІІ семестр
VІІІ семестр
Тижневе навантаження
5 год/тиждень Форма підсумкового контролю
диференційований залік Мета дисципліни -
підготовка висококваліфікованих фахівців, здатних працювати на всіх напрямках кінематографу і телебачення – художньому, документальному, науково-пізнавальномуНавчити студентів формуванню зорових образів для аудіовізуального мистецтва, оволодіти засобами художнього вираження і методами втілення літературної першооснови - сценарію – до аудіовізуального твору; опанування теоретичних знань і навичок практичної роботи теле- та кінооператора.
Результати навчання -
РН 11 Оперувати засобами створення соціально-дієвих та ефективних журналістських матеріалів.
РН 12 Створювати медіапродукт певної тематики, визначеного жанру з урахуванням каналу поширення чи платформи оприлюднення.
РН 18 Використовувати інформаційні та комунікаційні технології для створення журналістських та рекламних матеріалів, редагування видань, а також для промоції видавничого продукту.
РН21 Здатність адаптовувати традиційні та новітні форми журналістики до вимог сучасного регіонального медіапростору.
РН22 Вміння оперативно реагувати на зміни в медіапросторі, освоюючи новітні технології, формати контенту та враховуючи потреби аудиторії.
Перейти до НМК (викл. Кулик Ю.М.)
-
Компонент ОП - обов'язкова дисципліна підготовки ФМБ
Загальний обсяг дисципліни – 240 год. (8 кредитів ECTS)
Розподіл за семестрами
І семестр
ІІ семестр
ІІІ семестр
ІV семестр
V семестр
VІ семестр
VІІ семестр
VІІІ семестр
Тижневе навантаження
2 год/тиждень 2 год/тиждень 2 год/тиждень 2 год/тиждень 2 год/тиждень Форма підсумкового контролю
диференційований залік диференційований залік диференційований залік диференційований залік диференційований залік Мета дисципліни -
послідовне формування фізичної культури особистості фахівця відповідного рівня освіти, а також формування фізичних здібностей студентів і вміння реалізовувати їх у соціально-професійній та фізкультурно-спортивній діяльності Результати навчання -
РН 1 Знати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності вільного демократичного суспільства, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
Перейти до НМК (викл. Ляска В.М.)
-
Компонент ОП - вибіркова дисципліна підготовки ФМБ
Загальний обсяг дисципліни – 90 год. (3 кредитів ECTS)
Розподіл за семестрами
І семестр
ІІ семестр
ІІІ семестр
ІV семестр
V семестр
VІ семестр
VІІ семестр
VІІІ семестр
Тижневе навантаження
4 год/тиждень Форма підсумкового контролю
диференційований залік Спічрайтинг
Мета дисципліни - оволодіння практичними навичками з підготовки публічних виступів та презентацій, ознайомлення з етапами підготовки матеріалів публічного виступу для першої особи; формування уміння та навичок написання і виголошення публічних промов, формулювання основ поведінки спікера під час виступу. Результати навчання - РН 7 Застосовувати мовні норми відповідно до стилю мовлення та конкретної мовленнєвої ситуації.
РН 16 Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційних ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва.
РН 20 Уміти аналізувати маркери впливу на громадську думку з урахуванням сучасних вимог до інформаційно-комунікаційної діяльності.Копірайтинг
Мета дисципліни - cтуденти повинні оволодіти первинними практичними навичками у роботі з текстами комерційних комунікацій, опанувавши методи, техніки та технології створення різножанрових текстів, які є ефективними для роботи копірайтера.
Результати навчання - РН12 Створювати медіапродукт певної тематики, визначеного жанру з урахуванням каналу поширення чи платформи оприлюднення.
РН15 Розв’язувати типові практичні ситуації, пов’язані з пошуком та розповсюдженням зафіксованої інформації.
РН16 Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційних ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва.Ділова іноземна мова для журналістів
Мета дисципліни - опанування студентами базових знань щодо функціонування бізнесу, ведення ділової розмови, проведення співбесіди, листування, застосування бізнес-стратегій, розвиток комунікативних навичок для переконливої та ефективної міжкультурної комунікації у різних ділових ситуаціях.
Результати навчання - РН 07 Застосовувати мовні норми відповідно до стилю мовлення та конкретної мовленнєвої ситуації.
РН 08 Практично використовувати іноземну мову для професійної діяльності. -
Компонент ОП - вибіркова дисципліна підготовки ФМБ
Загальний обсяг дисципліни – 90 год. (3 кредитів ECTS)
Розподіл за семестрами
І семестр
ІІ семестр
ІІІ семестр
ІV семестр
V семестр
VІ семестр
VІІ семестр
VІІІ семестр
Тижневе навантаження
4 год/тиждень Форма підсумкового контролю
диференційований залік Соціологія масової комунікації
Мета дисципліни - ознайомлення студентів із основними принципами та методами проведення соціологічних досліджень у сфері сучасних масовокомунікаційних процесів, а також з методиками аналізу та обробки отриманих даних.
Результати навчання - РН15. Розв’язувати типові практичні ситуації, пов’язані з пошуком та розповсюдженням зафіксованої інформації.
РН16. Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційних ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва.SMM технології
Мета дисципліни - засвоєння студентами сучасних методів розробки стратегій діяльності з просування компаній у соціальних мережах та особливостей функціонування сучасних маркетингових комунікацій в інтернеті.
Результати навчання - РН 15 Розв’язувати типові практичні ситуації, пов’язані з пошуком та розповсюдженням зафіксованої інформації.
РН 17 Створювати та редагувати рекламні матеріали різних типів, зважаючи на шляхи й способи поширення рекламної інформації.Сторітелінг
Мета дисципліни - формування у студентів уявлення про сторітелінг як сучасну комунікативну технологію в медіа середовищі, ефективний засіб інформування потенційної аудиторії та здатності ефективно використовувати дану технологію у професійній діяльності та особистому комунікативному просторі.
Результати навчання - РН 7 Застосовувати мовні норми відповідно до стилю мовлення та конкретної мовленнєвої ситуації.
РН 16 Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційних ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва.
РН 20 Уміти аналізувати маркери впливу на громадську думку з урахуванням сучасних вимог до інформаційно-комунікаційної діяльності.
-