Медіатренди

Підручник з крос-медіа

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Іоанна Н. Крецу, М. Гузун, Л. Василик Підручник з крос-медіа. Німеччина: Підручник з крос-медіа. Schiller Publishing Youse: Bonn / Germany Sibіu/ Romania. Sibіu, Strada Mitropoliei, 2015

Стрімкий розвиток техніки та інноваційних технологій в останню третину ХХ – перших десятиліттях ХХІ століття зумовив радикальні зміни у глобальній системі масових комунікацій. Сучасний світ стає цифровим і саме ця парадигма новітніх технологій пронизує нині усі сфери людської діяльності та суспільних відносин, формуючи новий «цифровий» спосіб життя. Системно перетворюючи усі сфери життя суспільства, вказана парадигма спричиняє конвергенцію засобів комунікації, включаючи в них окрім традиційних комп’ютерні пристрої, апаратуру для телекомунікаційного мовлення, оптоелектроніку та досягнення генної інженерії, а також об’єднання цих можливостей за допомогою спільної цифрової мови.

Соціологія масової комунікації: тези лекцій і навчально-методичний комплекс

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Соціологія масової комунікації: тези лекцій і навчально-методичний комплекс. Електронний навчально-методичний посібник. Укладач: проф. Марʼян Житарюк. Львівський національний університет імені Івана Франка, Львів, 2024. 116 с.

Посібник призначено для вивчення методологічного фундаменту соціології масової комунікації з метою пізнання суспільних процесів, розуміння складності та динаміки розвитку соціуму і соціокультурних груп, що допоможе майбутньому журналістові і журналісту-практику краще розуміти життя людей, соціальні процеси, національні інтереси, геополітичні виклики, а отже, сприятиме його професійному становленню. Розраховано на здобувачів спеціальності 061-Журналістика та всіх, кого цікавить соціологія масової комунікації.

Сучасні медіакомунікативні технології: навчальний посібник

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Іващенко В.Л. Сучасні медіакомунікативні технології: навчальний посібник. Київ: ТОВ «Видавництво “Розумники”», 2021. 192 с.

У навчальному посібнику подано теоретичний матеріал, питання для самоконтролю та підсумкового контролю, практичні завдання й завдання для поточного контролю, тести підсумкового контролю з дисципліни «Сучасні медіакомунікативні технології» для магістрів журналістських спеціальностей. Видання спрямоване: на формування у студентів системи знань про комунікації як соціальний феномен і технології як спосіб керування комунікативними процесами у вирішенні фахових завдань; на оволодіння базовим інструментарієм сучасних медіакомунікативних технологій; на вироблення навичок і умінь передбачати поведінку аудиторії на новий інформаційний продукт та використовувати набуті знання в практичній професійній діяльності. Для студентів та викладачів закладів вищої освіти.

Інтернет-журналістика: комунікативні маркери: навчально-методичний посібник

[Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу]

Доценко А., Погребняк І. Інтернет-журналістика: комунікативні маркери: навчально-методичний посібник. Київ: ЦУЛ, 2023. 184 с.

Навчально-методичний посібник призначений для студентів, які навчаються за спеціальністю "Журналістика". Подано загальні відомості про інтернет-журналістику, основні поняття комунікативних маркерів та класифікацій соціально-комунікаційних одиниць. Описано комунікацію в інтернеті загалом, а саме у блогосфері, соціальних мережах та у сфері функціонування аматорських медіа.

Масові комунікації.

[Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу]

Квіт С. Масові комунікації. Друге видання, виправлене і доповнене. Київ: ВД «Києво-Могилянська академія», 2018. 352 с.

Друге видання підручника С. Квіта «Масові комунікації» зосереджується на вивченні медіагалузі із залученням найновішого західного та українського досвіду. Зокрема розглядаються різноманітні теорії масових комунікацій, методи медіадосліджень. Особлива увага приділяється професії журналіста, новітнім українським революціям, медіареформам, журналістській освіті, новим медіа і глобальним викликам. Розглядаються такі феномени, як постправда, гібридна війна, фейкова медіареальність, а також діяльність фактчекінгових організацій і аналітичних центрів. До другого видання було додано низку популярних теорій масових комунікацій, серед яких теорії глокалізації, морального розмежування, медіатизації, також нормативні теорії: трьох моделей преси та модель журналістських цінностей. Підготовка цього видання стала можливою завдяки Могилянській школі журналістики, підтримці Програми наукових обмінів ім. Фулбрайта та співпраці зі Стенфордським університетом (США). Підручник призначений для студентів ЗВО, які навчаються за спеціальностями «журналістика», «соціологія», «політологія», а також для експертів і дослідників медіа.

Комунікаційні технології

[Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу]

Холод О.М. Комунікаційні технології : підручник / Холод О.М К. : ЦУЛ, 2023. 211 с.

У підручнику подано основи комунікаційних технологій, їхню класифікацію, методологію і методику впровадження. Детально розглядаються основні поняття комунікаційних технологій, історія їхнього виникнення і формування провідних концепцій. Пропонується аналіз методологічних проблем комунікаційних технологій, серед яких – визначення діапазону та функцій технологій маніпуляції суспільства. Підлягають аналізу мутація та інмутація суспільства як концепції комунікаційних технологій і масовий характер інмутації суспільства. Розглядається класифікація прикладних соціально-комунікаційних технологій. Підручник призначено студентам, що навчаються за спеціальностями «журналістика», «міжнародна інформація», «соціологія», «політологія», «зв’язки з громадськістю», «рекламна справа».

» Журналістика