Огляд глосарія за абеткою

Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все

Д

Ділова іноземна мова для журналістів

Ділова англійська мова: навчально-методичний посібник

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Сухова А.В. Ділова англійська мова: навчально-методичний посібник для студентів спеціальності «Переклад» і студентів економічних спеціальностей / А.В. Сухова Харків : НТУ «ХПІ», 2016. 76 с.

Посібник охоплює дев’ять розділів, які за змістом відносяться до різного роду ділових та професійних ситуацій і забезпечують засвоєння фонових знань і найбільш уживаної лексики. Подано автентичні матеріали, різноманітні вправи, тематичні словники у кожному розділі та двомовний абетковий словник наприкінці підручника. Розраховано на студентів спеціальності «Переклад» і студентів економічних спеціальностей.

АНГЛІЙСЬКА МОВА: ПЕРЕКЛАД ТЕКСТІВ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Недайнова І. В. Англійська мова: Переклад текстів засобів масової інформації : навч. посіб. / Недайнова І. В. Харків : ФОП Панов А.М., 2020. 232 с.

Мета даного посібника – надати майбутньому перекладачеві-філологу необхідні знання та навички щодо перекладу сучасних текстів ЗМІ, враховуючи їх термінологічну своєрідність та функціональні особливості. Кожен з 8-ми розділів посібника включає в себе 4 види діяльності: робота з тематичним словниковим, аналітичне читання статей, аудіо-лінгвальна практика та перекладацька діяльність


Друкована журналістика

Місцева преса: посібник для ЗМІ. Як регіональним журналістам працювати за часів нових медіа та кризи демократії.

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Іванова О., Мойсеєва О., Стеблина Н. Місцева преса: посібник для ЗМІ. Як регіональним журналістам працювати за часів нових медіа та кризи демократії. / Під ред. О. Іванової. Київ: ТОВ «Бізнесполіграф», 2019. 232 с.

Видання є друкованою версією однойменного мультимедійного посібника. У книзі підсумовуються результати моніторингу регіональної преси, що виконується Інститутом демократії імені Пилипа Орлика, та викладаються рекомендації для працівників українських місцевих ЗМІ, що працюють в умовах тиску – політичного, фінансового та кадрового. Особлива увага приділяється дотриманню професійних стандартів та потребі чітко розмежовувати журналістський та піар-, рекламний контент. Посібник містить інфографіку, тестові завдання, численні ілюстративні приклади з друкованих та онлайн-ЗМІ. Для журналістів та редакторів регіональних ЗМІ, професіоналів у сфері реклами та зв’язків із громадськістю, викладачів вишів, студентів спеціальності «журналістика». Видання підготовлено та здійснено в рамках проєкту Інституту демократії ім. Пилипа Орлика (м. Київ) за підтримки Медійної програми в Україні, яка фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews.

Газетно-журнальне виробництво: електронна книга.

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Іщук Н. М. Газетно-журнальне виробництво : практикум із верстання : електронна книга. К. : Інститут журналістики. 2019. 90 с.

У практикумі зроблена спроба систематизувати практичні засади редакційної підготовки газетних і журнальних видань на етапі створення дизайн-макету та вер- стання. Запропоновано практичні рекомендації, покрокові інструкції, приклади. Практикум стане в нагоді студентам інститутів і факультетів журналістики, а та- кож початківцям, які бажають оволодіти навичками підготовки газетно-журналь- них видань.

Газета – соціотворча структура й підприємство

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Кобинець А.В. Навчальний посібник «Газета – соціотворча структура й підприємство» для студентів ОП «Журналістика і соціальна комунікація». Київ, 2020. 237 с

Навчальний посібник «Газета – соціотворча структура й підприємство» для студентів ОП «Журналістика і соціальна комунікація». – Київ, 2020. – 237 с. Цей навчальний посібник розглядає специфіку друкованих медіа та роботу журналіста в газеті (журналі), узагальнені сучасні підходи у підготовці, випуску та поширенні періодичного друкованого ЗМІ. Посібник знайомить із особливостями журналістської роботи в умовах українського інформаційного ринку та економічними аспектами діяльності газети як соціотворчої структури та підприємства. Він може використовуватися при вивченні бакалаврами дисциплін ОП «Журналістика і соціальна комунікація», студентами інших спеціальностей, журналістівпрактиків, а також усіх тих, хто цікавиться питаннями газетно-журнального виробництва, газетно-журнального менеджменту, жанрами друкованої періодики, загалом специфікою та особливостями праці сучасного журналіста. Розрахований на студентів інститутів, факультетів та відділень журналістики, які опановують спеціальність «Журналістика», а також тих, хто прагне займатися практичною журналістикою й видавати журнал чи газету

Газетно-журнальні видання

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Фенько Н.М. Газетно-журнальні видання: Навчальний посібник для студентів факультету філології та журналістики (галузь знань 06 Журналістика, спеціальність 061 Журналістика) / Н.М. Фенько. Кропивницький: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. 136 с.

Навчальний посібник з дисципліни «Газетно-журнальні видання» укладено для ознайомлення студентів ІІ курсу факультету філології та журналістики (галузь знань 61 Журналістика, спеціальність 061 Журналістика) з основами теорії і практики створення газетно-журнальних видань у форматі сучасних вимог медійного ринку. Важливим етапом викладання дисципліни постає акцент на системному підході до формування уявлень про концепцію, дизайн і контент друкованої преси, на створення умов ефективного засвоєння студентами тенденцій розвитку журналістики в сучасному соціокультурному просторі.

Журналістика газет і журналів

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Фолькер Вольфф Журналістика газет і журналів / Видання 2-е, перероблене / Пер. з нім. В. Климченко. Київ: Центр вільної преси, 2017. 377 с

Цей твір разом з усіма його частинами захищений авторським правом. Будь-яке його використання, не передбачене Законом про авторське право, без згоди видавництва неприпустиме і підлягає покаранню. Особливо це стосується розмноження, перекладу, копіювання на мікроплівку та копіювання й опрацювання в електронних системах.

Організація роботи редакції газети і праці журналіста

[Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу]

Присяжний М. П. Організація роботи редакції газети і праці журналіста Львів: ЛНУ ім. І. Франка, 2010.

У другому, доповненому і переробленому виданні навчального посібника системно розглянуто питання організації роботи редакції газети і праці журналіста. Навчальнге видання повністю відповідає програмі одноіменного курсу, який вивчають студенти.

Журналістський фейлетон. Практичний посібник

[Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу]

Павлів В. Журналістський фейлетон. Практичний посібник. Львів: Видавництво УКУ, 2017. 128 с.

Практичний посібник «Журналістський фейлетон» охоплює різні плани: історичний екскурс, методичні рекомендації та вказівки, блок практичних порад, взірців та завдань для студентів. Матеріал укладений на основі різноманітної теоретичної літератури, авторами якої були і класи- ки, і сучасні українські, польські, французькі, німецькі, російські, британські й американські фахівці. Ця праця стане в пригоді всім, хто цікавиться історією формування фейлетонного жанру та хоче навчитися чи вдосконалити навички написання фейлетону, – студентам факультетів та відділень журналістики, професійним журналістам, незалежним дописувачам до періодичних видань.