Огляд глосарія за абеткою

Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все

Р

Радіожурналістика

Дикція й емісія голосу. Виразність професійного мовлення журналіста

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Башманівська Л. А., Башманівський В. І. Дикція й емісія голосу. Виразність професійного мовлення журналіста: навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів і дистанційного навчання. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2022. 108 с.

У посібнику запропоновано плани практичних занять, запитання й завдання для самостійної роботи студентів, креативні вправи, питання для самоконтролю, тестові завдання. Посібник допоможе студентам теоретично й практично оволодіти вміннями та навичками, які необхідні для роботи в майбутній журналістській діяльності. Для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 06 Журналістика.

Телерадіожурналістика: стандарти, методи, технології (за матеріалами медіаплатформи «Campus Radio Ukraine / Студент-TV)»

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Телерадіожурналістика: стандарти, методи, технології (за матеріалами медіаплатформи «Campus Radio Ukraine / Студент-TV)»: навчальний посібник / ред.-упоряд., загал. ред. Гоян В.В., Гоян О.Я. Київ : Інститут журналістики, 2020. 192 с.

Багато для кого тележурналістика й радіожурналістика – мрія, захоплення, творчість. Та насамперед – це сфера професійної діяльності, яка згуртовує тих, хто прагне дізнаватися більше й розповідати про це іншим. Це особлива професія. І немає значення, де її здобувають – в університетах чи на практиці. Телерадіожурналістика спирається на певні стандарти, методи, технології, які необхідно знати, щоб досягти успіху. Ця книга презентує матеріали оригінальних медіапропектів – медіатренінгів та медіадосліджень, які упорядникам вдалося втілити впродовж десяти років на базі створеної ними медіаплатформи «Campus Radio Ukraine / Студент-TV» в Інституті журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Поради досвідчених професіоналів телерадіобізнесу та наукові розвідки дослідників телерадіомовлення, об’єднані навколо актуальних стандартів, методів і технологій сучасної телерадіожурналістики. Видання призначене для студентів журналістських шкіл, викладачів, дослідників медіапростору й усіх, хто любить та знає телебачення і радіомовлення.


Реклама та PR

Як писати рекламні та PR-тексти

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Яненко Я. В. Як писати рекламні та PR-тексти : навч. посіб. Суми : Сумський державний університет, 2023. 86 с.

Навчальний посібник присвячено технологіям написання рекламних і PR-текстів для традиційних та нових каналів розповсюдження реклами і PR. Видання містить практичні рекомендації, приклади рекламних і PR-текстів, практико-орієнтовані завдання, питання для навчальних тестів.

Соціологія реклами: навчальний посібник для студентів вищих закладів освіти

[Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу]

Чудовська І. Соціологія реклами: навчальний посібник для студентів вищих закладів освіти. К. : Каравела, 2022. 192 с.

У посібнику «Соціологія реклами» зроблена спроба комплексного соціологічного аналізу, через поліпарадигмальну перспективу. Посібник має чітку лекційну структуру з відповідними запитаннями та літературою для опрацювання. Звичайно, представлені лекції є свого роду короткими опорними конспектами, які задають орієнтири для подальшого самостійного вивчення розглянутих тем. Посібник може бути у нагоді психологам, соціологам, лінгвістам, маркетологам і всім, хто цікавиться рекламою

Реклама в системі маркетингових комунікацій: навчальний посібник

[Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу]

Коваленко О. В., Кутліна І. Ю., Олійник Г. Ю. Реклама в системі маркетингових комунікацій: навчальний посібник. К. : Університет «Україна», 2021. 144 с.

У пропонованому навчальному посібнику висвітлюються питання реклами в системі маркетингових комунікацій, розглядаються аспекти рекламного менеджменту в сучасних умовах, викладено засади програми реклами, реалізації та оцінки рекламної діяльності підприємства, проблеми реклами в процесі глобалізації світової економіки.

Психологія інновацій та реклами: навч. посібник

[Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу]

Закалик, Г. М. Психологія інновацій та реклами: навч. посібник / Г. М. Закалик, Н. В. Партико. Львів : Львівська політехніка, 2019. 248 с.

Висвітлено психологію інновацій, проблеми психологічного сприйняття нововведень у суспільстві, форми та методи управління інноваційною діяльністю; викладено теоретичні аспекти психології реклами, зокрема радіореклами тощо.


Риторика

Риторика

[Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу]

Риторика: навч. посіб. / Авт.-упор. В. А. Нищета. Київ: Центр учбової літератури, 2021. 220 с.

Навчальний посібник розроблений для використання в підготовці бака- лаврів спеціальності 014 Середня освіта (українська мова і література) ОПП «Середня освіта (українська мова і література, англійська мова)». Посібник містить навчально-методичний комплекс вивчення дисциплі- ни «Риторика», що є професійно орієнтованою й постає складником лінгводидактичної та лінгвометодичної підготовки майбутніх учителів української мови та літератури. Матеріал тісно пов’язаний зі змістом шкільних підручників, що дає змогу екстраполювати риторичні смисли на шкільну мовну освіту. Для студентів-філологів, учителів-словесників, працівників системи пі- слядипломної педагогічної освіти, фахівців із проблематики риторичної освіти.

Ораторське мистецтво : підручник.

[Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу]

Кацавець Р.С. Ораторське мистецтво : підручник. Вид. 3-тє, допов. Київ: Алерта, 2021. 250 с.

Підручник «Ораторське мистецтво» складається із 10 розділів. У них розглядаються науково-теоретичні й практичні аспекти риторики, як науки, що є основою для розвитку ораторського мистецтва. Тут містяться відомості з історії античного судового красномовства та періоду виникнення й розвитку судової риторики в українському судочинстві; мудрі й оригінальні поради античних і слов’янських ораторів щодо опанування тонкощами ораторського мистецтва. Наголошується на правових, етичних, психологічних, логічних, мовно-мовленнєвих чинниках, що є невід’ємними якостями сучасних ораторів. Для студентів вищих навчальних закладів. Добре прислужиться майбутнім представникам юридичних професій, аспірантам, викладачам, а також всім, кого цікавить сила переконуючого слова та мистецтво оволодіти ним.

Риторика : навч.-метод. посібник

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Риторика : навч.-метод. посібник / укл. Лариса Мафтин. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2020. 344 с.

Посібник містить матеріали, необхідні для підготовки до семінарських та практичних занять до дисципліни «Риторика» : поетичні та прозові тексти, приклади судових промов, зразки ораторського мистецтва, афоризми, поради промовцю. Подано короткий довідник видатних постатей риторики, словник найбільш поширених понять і термінів, науково-допоміжний бібліографічний покажчик. Для студентів педагогічних закладів вищої освіти

Мистецтво урочистої промови: теоретичний мінімум

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Левчук І. П. Мистецтво урочистої промови: теоретичний мінімум / Ірина Петрівна Левчук. Луцьк : Вежа-Друк, 2014. 24 с.

Подано відомості про види та жанри красномовства, особливості вербального та невербального складників публічного виступу, необхідні для успішної підготовки до тренінгу з ораторського мистецтва. Розглянуто етапи ораторської діяльності від задуму промови до її публічного виголошення. Представлено тренувальні вправи з техніки усного мовлення. Для слухачів центрів перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій.