Психологія журналістики
Умови завершення
Тема: Масова комунікація як суспільний феномен
Питання для обговорення:
- Поняття, функції та характеристики масової комунікації. Засоби масової комунікації
- Роль медіа у формуванні масової свідомості.
- Історія розвитку вивчення масової комунікації.
- Теорії масової комунікації: огляд ключових підходів
- Використання психологічних теорій у дослідженнях масової комунікації.
- Психодинамічна модель К. Говленда.
- Когнітивні моделі Р. Петті – Дж. Качоппо і Ш. Чейкін.
Варіанти завдань для самостійної роботи
До лекції №3: "Масова комунікація як психологічний феномен"
-
Аналітичне завдання:
- Проведіть аналіз функцій масової комунікації на прикладі обраного медіаконтенту.
-
Творче завдання:
- Створіть графічну схему, яка ілюструє характерні ознаки масової комунікації.
-
Дослідницьке завдання:
- Дослідіть психологічні наслідки перегляду новин для різних вікових груп (зробіть висновки на основі інтерв'ю або аналізу джерел).
-
Есе:
- "Масова комунікація як засіб впливу: психологічний погляд".
-
Практичне завдання:
- Створіть анкету для опитування аудиторії про їх сприйняття масової комунікації.
До лекції №4: "Теорії масової комунікації"
-
Аналітичне завдання:
- Підготуйте хронологію основних теорій масової комунікації, додавши короткий опис кожної.
-
Творче завдання:
- Напишіть есе на тему: "Як теорії масової комунікації можуть допомогти зрозуміти сучасні медіа".
-
Дослідницьке завдання:
- Виберіть одну теорію масової комунікації та застосуйте її до аналізу конкретного медійного кейсу.
-
Практичне завдання:
- Розробіть опитувальник для вивчення впливу теорій масової комунікації на сучасне суспільство.
-
Проблемне завдання:
- Обґрунтуйте, чому важливо враховувати психологічний аспект у теоріях масової комунікації.
До лекції №5: "Засоби масової комунікації. Моделі переконуючої комунікації"
-
Аналітичне завдання:
- Порівняйте основні типи технічних засобів масової комунікації за їх психологічним впливом на аудиторію.
-
Творче завдання:
- Створіть графік або таблицю, що демонструє переваги та недоліки радіо, телебачення, преси та Інтернету з точки зору комунікації.
-
Дослідницьке завдання:
- Проаналізуйте, як когнітивна модель переконання (Р. Петті – Дж. Качоппо) може бути застосована у створенні реклами або соціальних кампаній.
-
Есе:
- "Психологічні особливості використання засобів масової комунікації в епоху цифровізації".
-
Практичне завдання:
- Розробіть план проведення експерименту на тему: "Вплив психодинамічної моделі К. Говленда на переконання аудиторії".
-
Творче завдання:
- Створіть сценарій для інформаційного відеоролика, який базується на когнітивній моделі Р. Петті – Дж. Качоппо.
-
Проблемне завдання:
- Дослідіть, як змінилися функції засобів масової комунікації у зв’язку з поширенням соціальних мереж.
Остання зміна: понеділок 13 січня 2025 11:51 AM