Тема: Масова комунікація як суспільний феномен
Питання для обговорення:

  1.       Поняття, функції та характеристики масової комунікації. Засоби масової комунікації
  2.         Роль медіа у формуванні масової свідомості.
  3.         Історія розвитку вивчення масової комунікації.
  4.         Теорії масової комунікації: огляд ключових підходів
  5.         Використання психологічних теорій у дослідженнях масової комунікації.
  6.        Психодинамічна модель К. Говленда.
  7.     Когнітивні моделі Р. Петті – Дж. Качоппо і Ш. Чейкін.

Варіанти завдань для самостійної роботи

До лекції №3: "Масова комунікація як психологічний феномен"

  1. Аналітичне завдання:

    • Проведіть аналіз функцій масової комунікації на прикладі обраного медіаконтенту.
  2. Творче завдання:

    • Створіть графічну схему, яка ілюструє характерні ознаки масової комунікації.
  3. Дослідницьке завдання:

    • Дослідіть психологічні наслідки перегляду новин для різних вікових груп (зробіть висновки на основі інтерв'ю або аналізу джерел).
  4. Есе:

    • "Масова комунікація як засіб впливу: психологічний погляд".
  5. Практичне завдання:

    • Створіть анкету для опитування аудиторії про їх сприйняття масової комунікації.

До лекції №4: "Теорії масової комунікації"

  1. Аналітичне завдання:

    • Підготуйте хронологію основних теорій масової комунікації, додавши короткий опис кожної.
  2. Творче завдання:

    • Напишіть есе на тему: "Як теорії масової комунікації можуть допомогти зрозуміти сучасні медіа".
  3. Дослідницьке завдання:

    • Виберіть одну теорію масової комунікації та застосуйте її до аналізу конкретного медійного кейсу.
  4. Практичне завдання:

    • Розробіть опитувальник для вивчення впливу теорій масової комунікації на сучасне суспільство.
  5. Проблемне завдання:

    • Обґрунтуйте, чому важливо враховувати психологічний аспект у теоріях масової комунікації.

До лекції №5: "Засоби масової комунікації. Моделі переконуючої комунікації"

  1. Аналітичне завдання:

    • Порівняйте основні типи технічних засобів масової комунікації за їх психологічним впливом на аудиторію.
  2. Творче завдання:

    • Створіть графік або таблицю, що демонструє переваги та недоліки радіо, телебачення, преси та Інтернету з точки зору комунікації.
  3. Дослідницьке завдання:

    • Проаналізуйте, як когнітивна модель переконання (Р. Петті – Дж. Качоппо) може бути застосована у створенні реклами або соціальних кампаній.
  4. Есе:

    • "Психологічні особливості використання засобів масової комунікації в епоху цифровізації".
  5. Практичне завдання:

    • Розробіть план проведення експерименту на тему: "Вплив психодинамічної моделі К. Говленда на переконання аудиторії".
  6. Творче завдання:

    • Створіть сценарій для інформаційного відеоролика, який базується на когнітивній моделі Р. Петті – Дж. Качоппо.
  7. Проблемне завдання:

    • Дослідіть, як змінилися функції засобів масової комунікації у зв’язку з поширенням соціальних мереж.
Остання зміна: понеділок 13 січня 2025 11:51 AM