Оцінка «Відмінно»:
Теоретична складова: студент бездоганно засвоїв теоретичний матеріал в повному обсязі, аргументовано відповідає на питання, логічно мислить і будує відповіді, демонструє глибокі знання з навчальної дисципліни, які отримані не лише з опрацювання основної, але й і додаткової літератури.
Практична складова: студент вільно використовує набуті теоретичні знання при аналізі практичного матеріалу, висловлює своє ставлення до тих чи інших проблем, демонструє високий рівень засвоєння практичних навичок (побудови та відпрацювання публічного виступу), вміє аргументовано доводити правильність свого рішення.
Оцінка «Добре»:
Теоретична складова: студент добре засвоїв теоретичний матеріал, аргументовано викладає його, хоча може допускати незначні неточності; здобувач освіти здійснює аналіз навчального матеріалу та самостійно робить висновки.
Практична складова: студент вміє виконувати практичні завдання достатнього рівня, з можливими незначними помилками, коментує роботу, посилаючись на відповідні теоретичні положення; має практичні навички (побудови та відпрацювання публічного виступу), але вони сформовані недостатньо, висловлює свої міркування з приводу тих чи інших проблем, хоча припускається певних неточностей і похибок у логіці викладу теоретичного змісту або при виконанні практичних завдань.
Оцінка «Задовільно»:
Теоретична складова: студент в основному опанував теоретичне підґрунтя курсу, орієнтується у першоджерелах та рекомендованій літературі, але непереконливо відповідає на додаткові питання, плутає поняття, не має стабільних знань.
Практична складова: здобувач освіти вміє виконувати практичні завдання «за зразком» та/або з допомогою викладача, використовуючи лише елементарні прийоми роботи, але виконуючи завдання практичного характеру, виявляє неточність у знаннях, не вміє оцінювати факти та явища, пов'язувати їх із майбутньою професією.
Оцінка «Незадовільно»:
Теоретична складова: студент не опанував навчальний матеріал дисципліни, не знає наукових фактів, визначень, майже не орієнтується в першоджерелах та рекомендованій літературі, відсутнє наукове мислення.
Практична складова: практичні навички студента не сформовані, навчальні завдання не виконані, студент не володіє навичками професійної діяльності.