Перейти до головного вмісту
ГФК ім. В. Чорновола
  • На головну
  • Більше
Українська ‎(uk)‎
Українська ‎(uk)‎ English ‎(en)‎
Увійти
ГФК ім. В. Чорновола
На головну
  1. На головну
  2. Курси
  3. Компоненти освітніх програм
  4. Освітні компоненти підготовки фахових молодших бакалаврів
  5. Вибіркові ОК
  6. ПсЖ
  7. Змістовий модуль 3. Соціальна група як суб’єкт масової комунікації
  8. "Соціальні групи як об'єкти впливу засобів масової інформації":

Психологія журналістики

Умови завершення
  • Аналіз медіа-контенту:
    Виберіть три різні види медіа (телебачення, соціальні мережі, друковані ЗМІ) та проаналізуйте, як кожен з них впливає на одну конкретну соціальну групу (наприклад, молодь, пенсіонери, жінки, біженці тощо). Напишіть есе, порівнюючи вплив на цю групу, враховуючи медіа-платформи, специфіку подачі інформації та її наслідки.

  • Інтерв'ю з представниками соціальних груп:
    Проведіть інтерв'ю з представниками різних соціальних груп (наприклад, ветерани, молодь, представники етнічних меншин) і з'ясуйте, як вони оцінюють вплив медіа на їхню соціальну групу. Використовуйте отримані матеріали для створення репортажу або інтерв'ю в стилі журналістського розслідування.

  • Створення соціальної кампанії:
    Розробіть концепцію соціальної кампанії, що спрямована на зміну ставлення певної соціальної групи до конкретної соціальної проблеми через засоби масової інформації. Описати, які саме медіа ресурси будуть використані, які методи впливу на аудиторію застосовані та яку реакцію ви очікуєте.

  • Медіа-стратегія для соціальної групи:
    Напишіть медіа-стратегію для конкретної соціальної групи, яка вважається найбільш вразливою до маніпуляцій засобами масової інформації (наприклад, літні люди чи підлітки). Ваша стратегія має бути спрямована на захист цієї групи від негативного впливу ЗМІ, пропонуючи практичні методи медіаграмотності.

  • Рольові ігри в медіа-процесі:
    Проведіть рольову гру, в якій студенти повинні представити себе як медіа-професіонали (журналісти, редактори, піар-менеджери), які працюють з різними соціальними групами. Мета – створити відповідний контент, який би сприяв позитивному впливу на суспільство, враховуючи особливості кожної групи.

1. Аналіз медіа-контенту

Інструкція:

  • Оберіть три різні медіа-платформи: телебачення, соціальні мережі, друковані ЗМІ або інші, на ваш вибір.

  • Визначте, яка соціальна група є основною аудиторією на кожній з цих платформ (наприклад, молодь, літні люди, жінки, робітники тощо).

  • Проаналізуйте, як саме ЗМІ впливають на представників цієї групи:

    • Як подається інформація?

    • Чи є специфічні стереотипи або тенденції?

    • Які емоції та думки може викликати цей контент у представників цієї групи?

  • Напишіть есе на 1000-1200 слів, у якому порівняєте та розберете вплив кожної медіа-платформи на соціальну групу.

2. Інтерв'ю з представниками соціальних груп

Інструкція:

  • Знайдіть кількох представників різних соціальних груп (наприклад, молодь, пенсіонери, етнічні меншини, люди з інвалідністю тощо).

  • Підготуйте 5-7 запитань для інтерв'ю, які стосуються впливу медіа на їх життя. Наприклад:

    • Як часто ви звертаєтеся до медіа (телебачення, Інтернет, газети)?

    • Як ви оцінюєте представлення вашої соціальної групи в ЗМІ?

    • Чи відчуваєте ви негативний або позитивний вплив медіа на вашу групу?

  • Проведіть інтерв'ю та створіть репортаж або статтю, використовуючи отримані дані. Ваша стаття повинна бути об'єктивною і містити думки різних людей з цієї групи.

3. Створення соціальної кампанії

Інструкція:

  • Виберіть соціальну проблему, яка актуальна для конкретної соціальної групи (наприклад, боротьба з дискримінацією, підтримка здоров'я серед молоді, профілактика насильства в сім'ї тощо).

  • Розробіть концепцію соціальної кампанії, що має на меті змінити ставлення до цієї проблеми серед членів обраної соціальної групи.

  • Опишіть:

    • Цільову аудиторію кампанії.

    • Ключові меседжі та методи впливу.

    • Медіа-платформи, які ви використовуватимете для кампанії.

    • Як ви вимірятимете ефективність кампанії (наприклад, через зміну ставлення до проблеми, підвищення обізнаності, реакції в соціальних мережах тощо).

  • Напишіть презентацію або звіт (1000 слів), де ви детально опишете вашу кампанію.

4. Медіа-стратегія для соціальної групи

Інструкція:

  • Оберіть соціальну групу, яка є вразливою до маніпуляцій і дезінформації в медіа (наприклад, пенсіонери, підлітки, люди з низьким рівнем освіти).

  • Розробіть медіа-стратегію, яка буде спрямована на підвищення медіаграмотності цієї групи і захист її від негативного впливу.

  • Ваша стратегія повинна містити:

    • Опис проблеми, з якою стикається ця група через медіа.

    • Методики, які допоможуть підвищити критичне сприйняття медіа.

    • Опис медіа-платформ і каналів, через які буде здійснюватися навчання.

    • Приклади конкретних заходів або кампаній.

  • Напишіть звіт (800-1000 слів), де ви детально опишете ваш підхід і план дій.

5. Рольові ігри в медіа-процесі

Інструкція:

  • Оберіть одну соціальну групу (наприклад, молодь, жінки, біженці) і уявіть, що ви – журналіст, який має створити контент, що позитивно впливає на цю групу.

  • Створіть план для цього контенту, враховуючи:

    • Медіа-платформи, через які ви будете доносити повідомлення.

    • Тип контенту (новини, блоги, репортажі, інтерв'ю).

    • Які соціальні чи культурні особливості цієї групи важливо врахувати при створенні матеріалів.

  • Втілюючи свою роль, розробіть текст або концепцію для одного з медіа-матеріалів, який допоможе покращити вплив медіа на цю групу.

  • Напишіть 500-800 слів опису вашої стратегії і втілення ролі.

Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (Увійти)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток
На основі Moodle
ГФК ім. В. Чорновола

Адреса

Тернопіль:

вул. Б.Хмельницького, 15 (корпус №1)

вул. Б.Лепкого, 4 (корпус №2)

вул. вул. Б.Лепкого, 12 (корпус №3)

Контакти
  • Тел.: (0352) 52-13-72
  • Email: info@gi.edu.ua
  • Технічна підтримка
Сторінки
  • Сайт коледжу
  • Instagram
  • Telegram
  • Facebook
  • YouTube