Перейти до головного вмісту
ГФК ім. В. Чорновола
  • На головну
  • Більше
Українська ‎(uk)‎
Українська ‎(uk)‎ English ‎(en)‎
Увійти
ГФК ім. В. Чорновола
На головну
  1. На головну
  2. Курси
  3. Компоненти освітніх програм
  4. Освітні компоненти підготовки фахових молодших бакалаврів
  5. Вибіркові ОК
  6. ПсЖ
  7. Змістовий модуль 4. Інформаційна безпека в журналістиці. Інформаційний психічний вплив
  8. Змістовий модуль 4. Інформаційна безпека в журналістиці. Інформаційний психічний вплив

Психологія журналістики

Умови завершення
Початок приймання: неділя 6 квітня 2025 00:00 AM
Термін спливає: неділя 13 квітня 2025 00:00 AM

1. Аналіз маніпуляцій в медіа:

Інструкція:

  • Оберіть один конкретний випадок маніпуляції в медіа (наприклад, використання емоційних образів або перекручування фактів).

  • Проаналізуйте, які методи інформаційного психічного впливу використовуються для маніпулювання громадською думкою.

  • Розгляньте, як така маніпуляція може вплинути на психіку та поведінку людей.

  • Напишіть 800-1000 слів у вигляді аналізу, описуючи, як це може погіршити інформаційну безпеку суспільства та які наслідки можуть бути для довіри до ЗМІ.

2. Медіа-психологія та маніпулювання емоціями:

Інструкція:

  • Досліджуйте, як медіа використовують емоційні тригери для створення сильних психічних реакцій у аудиторії (наприклад, страх, ненависть, гнів, співчуття).

  • Виберіть приклади з новин, реклами або соціальних мереж, де використовуються такі емоційні тригери.

  • Проаналізуйте, як це впливає на інформаційну безпеку і здатність громадян критично сприймати інформацію.

  • Напишіть есе (1000 слів), в якому поясніть, які психологічні механізми стоять за такими методами та як можна підвищити медіаграмотність для протистояння подібним маніпуляціям.

3. Створення стратегії інформаційної безпеки:

Інструкція:

  • Розробіть стратегію інформаційної безпеки для журналіста або медіа-організації, яка працює в умовах інтенсивної психологічної маніпуляції.

  • Включіть в стратегію:

    • Механізми виявлення та уникання маніпуляцій у контенті.

    • Методи підвищення медіаграмотності для аудиторії.

    • Способи захисту інформації та забезпечення достовірності подачі новин.

  • Напишіть звіт (1000-1200 слів), де детально розпишіть вашу стратегію, вказавши, як можна захистити журналістів та аудиторію від інформаційних загроз.

4. Психологічний вплив фейкових новин:

Інструкція:

  • Оберіть кілька прикладів фейкових новин або дезінформації, яка активно поширювалася в медіа (можна взяти приклади з останніх новинних скандалів).

  • Оцініть, як фейкові новини впливають на психічний стан громадян (наприклад, паніка, агресія, безпорадність).

  • Проведіть короткий аналіз, чому такі новини легко піддаються поширенню і як це загрожує інформаційній безпеці суспільства.

  • Напишіть аналіз (800-1000 слів), в якому поясніть, як такі новини формують деструктивне сприйняття реальності і які методи боротьби з ними можуть застосовувати журналісти.

5. Морально-етичні аспекти інформаційного впливу:

Інструкція:

  • Досліджуйте морально-етичні аспекти інформаційного впливу на масову аудиторію. Чи мають журналісти відповідальність за психологічний вплив своїх матеріалів на глядачів і читачів?

  • Оберіть конкретний приклад, коли інформаційний вплив був використаний з етичними порушеннями (наприклад, маніпулювання суспільною думкою через одностороннє висвітлення подій).

  • Напишіть есе (1000 слів), в якому розглянете, як інформаційний вплив може бути використаний на користь або на шкоду суспільству, і які етичні норми повинні бути дотримані при створенні медіа-контенту.

Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (Увійти)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток
На основі Moodle
ГФК ім. В. Чорновола

Адреса

Тернопіль:

вул. Б.Хмельницького, 15 (корпус №1)

вул. Б.Лепкого, 4 (корпус №2)

вул. вул. Б.Лепкого, 12 (корпус №3)

Контакти
  • Тел.: (0352) 52-13-72
  • Email: info@gi.edu.ua
  • Технічна підтримка
Сторінки
  • Сайт коледжу
  • Instagram
  • Telegram
  • Facebook
  • YouTube