Рекреаційна географія: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Д. Д. Гурова, Є. О. Шморгуненко. Запоріжжя, 2022. 110 с.
Навчальний посібник складено згідно з програмою навчальної дисципліни «Рекреаційна географія». В навчальному посібнику викладені класичні теми курсу «Рекреаційна географія». Розглянуто питання становлення й розвитку рекреаційної географії як науки; проведена класифікація рекреаційної діяльності; дано визначення «рекреаційні ресурси» та висвітлені різні типи їх оцінювання; проаналізовані фактори рекреаційного районування. Також представлена програма семінарських завдань з курсу. Для студентів, які вивчають курс «Рекреаційна географія», а також викладачів ВНЗ, середньої школи, а також практичних робітників, які займаються організацією туризму й відпочинку
Рекреація і туризм перетворились сьогодні на найбільш прибуткові галузі світової економіки і розвиваються випереджальними темпами. Тому навчальними планами різних спеціальностей багатьох вузів нашої держави передбачено вивчення навчальної дисципліни «Рекреаційна географія».
Аріон О.В., Уліганець С.І., О.Ю. Дмитрук Географія туризму: навчально-методичний посібник 2 вид., перероблено та допов. / Аріон О.В., Уліганець С.І., О.Ю. Дмитрук. К. : 2019. 206 с.
Навчально-методичний посібник містить програму дисципліни “Географія туризму” та методичні рекомендації щодо її вивчення і виконання практичних і самостійних робіт. Представлено робочу навчальну програму, де детально розкрито змістовні модулі, з яких складається дисципліна. А саме: теми і зміст лекцій, теми практичних робіт, завдання для самостійного опрацювання. До кожного з модулів наведено контрольні запитання, список рекомендованої літератури та приклади типових завдань модульних контрольних робіт. У другому розділі містяться загальні рекомендації щодо вивчення дисципліни та виконання практичних робіт, написання рефератів тощо. Наведено орієнтовні завдання практичних і самостійних робіт, зокрема детальні плани їх виконання, необхідні для цього джерела та допоміжні матеріали. Кількість та тематика представлених практичних завдань дозволяє вибрати і комбінувати їх залежно від спеціалізації студентів. Головний акцент навчально-методичного комплексу спрямований на допомогу у формуванні цілісних знань про туризм, особливості організації рекреаційно-туристської діяльності та пріоритетні напрямки її розвитку в різних регіонах України і світу. Для викладачів і студентів вищих навчальних закладів, які готуються працювати в сфері туризму, зокрема спеціалізацій «географія рекреації і туризму», «менеджмент туризму», «рекреаційне природокористування» тощо.
У навчальному посібнику розглянуто теоретичні положення рекреалогії та курортології, практичні рекомендації щодо організації санаторно-курортного лікування. Посібник містить інформацію про природні лікувальні ресурси та їх використання у санаторно-курортному лікуванні, систему курортно-оздоровчих закладів та їх можливості у відтворенні здоров‘я.
Рекреалогія та курортна справа: Навчальний посібник для студентів спеціальностей «Готельно-ресторанна справа», «Туризм». / А. В. Віндюк, Д. Д. Гурова, О. М. Корнієнко. – Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка», 2022. – 268 с.
Аріон О. В. Рекреаційна географія: парадигми та вектори розвитку: навчальнометодичний посібник до спецкурсу для студентів освітнього рівню «магістр» спеціальності 106 - Географія (електронне видання). К., 2023. 93 с.
Навчально-методичний посібник розкриває структуру дисципліни «Рекреаційна географія: парадигми та вектори розвитку», основні навчальні цілі та програмні результати. Містить розгорнуту програму дисципліни, короткий виклад лекційного матеріалу та зміст завдань відповідно до визначеного тематичного змісту дисципліни. Рекомендовано для студентів, які здобувають освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра зі спеціальності 106 Географія за освітньо-науковою програмою «Географія рекреації та туризму» географічного факультету КНУ імені Тараса Шевченка
Аріон О. В. Географія подорожей та туризму: навчально-методичний посібник до спецкурсу для студентів освітнього рівню «бакалавр» спеціальності 106 Географія (електронне видання). К., 2023. 121 с.
Навчально-методичний посібник розкриває структуру дисципліни «Географія подорожей та туризму», основні навчальні цілі та програмні результати. Містить виклад навчального матеріалу відповідно програми дисципліни, базові завдання і рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів в рамках дисципліни, зокрема вимоги та рекомендації до виконання курсової роботи.
Марта Мальська, Наталія Паньків Туристично-ресурсний потенціал території : підручник / Марта Мальська, Наталія Паньків. – Київ : Видавець ФОП Піча Ю. В., 2022. – 534 с.
Розглянуто теоретичні основи туристичного потенціалу та туристичних ресурсів території, методики оцінки туристичноресурсного потенціалу, в тому числі природної, природно-антропогенної та культурно-історичної складової; проаналізовано соціально-економічні ресурси туризму, висвітлені питання екології та охорони рекреаційно-туристичних ресурсів. Для студентів спеціальностей, що вивчають туризм, готельно-ресторанну справу, менеджмент організацій, географію тощо.
[Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу]
Рекреалогія: навчальний посібник / Стафійчук В. І. Херсон: ОЛДІ ПЛЮС, 2024. 428 с.
В навчальному посібнику розкриваються теоретичні основи рекреалогії, сутність основних понять науки, принципи і методи комплексної оцінки рекреаційних ресурсів. Посібник містить детальну інформацію про кліматичні, бальнеологічні, водні, біотичні, історикокультурні та інші рекреаційні ресурси і умови України, в тому числі у розрізі суспільно-географічних районів. У контексті медико-екологічних проблем розглядається система курортно-оздоровчих закладів України та їх можливості у відтворенні здоров’я людини. Подано матеріал про нозоареали небезпечних захворювань у світі та інформацію про курорти окремих частин світу. Представлено проблеми рекреаційного природокористування і перспективи розвитку рекреаційно-туристичного господарства України. Книга адресована студентам фаху менеджмент туризму спеціальних вищих навчальних закладів і географічних, економічних та історичних факультетів класичних університетів, спеціалістам в галузі туризму, рекреації і охорони здоров’я. Може бути корисна при виборі санаторнокурортних закладів України і світу.