Економіка, організація і планування діяльності туристичних підприємств

Маркетинг в туризмі : Навчальний посібник

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Цвілий С.М. Маркетинг в туризмі : Навчальний посібник. / С. М. Цвілий, Т. С. Кукліна, В. М. Зайцева. Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка», 2022. 260 с.

Навчальний посібник «Маркетинг в туризмі» передбачає системне викладення концепцій маркетингу,маркетингу послуг,маркетингового менеджменту в туристичній сфері. У навчальному посібнику викладено положення, що розкривають сутність маркетингу в туристичній сфері, та основні інструменти, які необхідні маркетологу для успішної реалізації знань для проведення ситуаційного, оперативного та тактичного аналізу, розв’язання практичних завдань для оцінки становища підприємства на туристичному ринку, аналізу ефективності рішень щодо сегментування та позиціонування туристичних продуктів підприємства у конкретному сегменті ринка, розробки стратегії зростання підприємства, управління портфелем бізнесу, асортиментом послуг, продуктового «міксу», каналів розподілу, просування, ціноутворення, конкурентних стратегій тощо. Навчальний посібник призначено для викладання дисципліни«Маркетинг в туризмі» в галузі знань 24 Сфера обслуговування, а також для навчання студентів спеціальності 242 Туризм, на туристських факультетах закладів вищої освіти України.

Менеджмент з туризму: конспект лекцій.

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Менеджмент з туризму: конспект лекцій. Для здобувачів вищої освіти, які навчаються за спеціальністю 242 «Туризм» за усіма формами навчання / Укладач О. В. Поступна. Х.: НУЦЗУ, 2020. 235 с.

Конспект лекцій розроблено для самостійного опрацювання лекцій-ного матеріалу студентами, які навчаються за спеціальністю 242 «Туризм» з метою виконання робочої програми навчальної дисцип-ліни «Менеджмент з туризму». Видання побудовано відповідно до структури навчальної дисципліни: змістові модулі, лекційний матеріал, теми і плани практичних занять, те-рмінологічний словник, список рекомендованої літератури. Розглядають-ся теоретико-методологічні засади управлінського процесу, базові функ-ції менеджменту та туристична діяльність як об’єкт управління. Для здобувачів вищої освіти туристичних спеціальностей, науково-педагогічних і педагогічних працівників, фахівців сфери туризму, інших зацікавлених осіб, які займаються плануванням та організацією відпо-чинку та туризму. Рис. 19. Табл. 13. Бібліогр.: 77 назв.

Менеджмент туристичної індустрії: підручник у 3-х Частинах

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Менеджмент туристичної індустрії: підручник у 3-х частинах / Руденко В.П., Вацеба В.Я., Підгірна В.Н., Цепенда М.В. та ін. Чернівці: Чернівецький національний університет, 2019. 440 с.

У запропонованому виданні викладені основи менеджменту приро- доохоронної діяльності, що передбачає організацію системи суспільних заходів у двох взаємопов’язаних і нерозривних найважливіших сферах: з одного боку, у пізнанні, цілеспрямованому формуванні та управлінні складними природно-ресурсними процесами та тенденціями, з другого боку, у здійсненні збалансованого керування природоохоронними під- приємствами та природо користувачами. Для студентів та викладачів вищих навчальних закладів.

Менеджмент у туризмі

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Мандюк Н. Л. Менеджмент у туризмі : навч. посібник / Н. Л. Мандюк, А. М. Манько. Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2022. 198 с.

У навчальному посібнику “Менеджмент у туризмі” системно вик- ладено основні поняття менеджменту і специфіки проведення управ- лінської діяльності в туристичній сфері. Проведено розгляд і детальну характеристику функцій менеджменту. Вирішено завдання визначен- ня основ процесу управління, ефективного застосування інструментів і методів менеджменту на підприємствах туристичного профілю, ви- значено специфіку роботи туристичних підприємств в умовах зовніш- нього середовища, формування комплексу менеджменту. Навчальний посібник розроблений для студентів та викладачів вищих навчальних закладів спеціальностей туристичного і економіч- ного спрямування та спеціалістів у сфері менеджменту.

Менеджмент у туризмі. Курс лекцій.

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Менеджмент у туризмі. Курс лекцій. Навчальне видання (навчальний посібник) Закарпатського угорського інституту ім. Ф.Ракоці ІІ. / Укладав і редагував: Галина Щука. Берегове: ЗУІ ім. Ф.Ракоці ІІ, 2021. – 236 с. (українською мовою)

Навчальний посібник призначено для ефективного засвоєння програмного матеріалу та самостійної роботи студентів денної та заочної форм навчання, рівень вищої освіти: перший (бакалаврський), спеціальності 242 «Туризм» Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ. У посібнику матеріал викладено у логічній послідовності у відповідності до освітньо-професійної програми, навчального плану та робочої програми навчальної дисципліни «Менеджмент у туризмі».

Менеджмент туристичної галузі

[Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу]

У підручнику розглядаються теоретичні та методичні питання сучасних теорій менеджменту та маркетингу, зорієнтованих на напрямках національного і міжнародного туризму. В матеріалах підручника комплексно висвітлено питання управлінської діяльності в організаціях сфери туризму, у тому числі на регіональному рівні (на прикладі Херсонської області). Видання відповідає освітньо-професійним програмам з менеджменту і маркетингу з урахуванням їх спеціалізацій у туристичній діяльності. Розраховано на студентів, магістрів, аспірантів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, викладачів і фахівців з напрямків менеджменту і маркетингу у туристичній діяльності.

Білоусов О.М., Лугінін О.Є., Морозова О.С., Соколова Л.В. Менеджмент туристичної галузі : підручник. Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2020. 580

Управління якістю в туризмі

[Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу]

Метою кожного підприємства є прагнення здобути на вітчизняному, європейському чи світовому ринку ключову позицію через ПОПИТ на свої продукти та послуги. Реалізація цієї мети для більшості українських підприємств передбачає підвищення ефективності управління. Загострення конкуренції на ринку продукції й послуг, динамічні зміни в оточенні підприємства, як у сфері вимог і сподівань споживачів, так і законодавчого, політичного, економічного, суспільного середовища, і вимагає швидкого пристосування підприємства до нових умов. Підприємство має задовольняти не лише потреби своїх клієнтів, а й вимоги і сподівання багатьох інших суб'єктів, а саме: співвласників, акціонерів, працівників, постачальників, банків, страхових компаній тощо. У цій ситуації необхідно зважати на те, що дуже часто вимоги і сподівання згаданих суб'єктів є суперечливими. Від так виникає потреба застосування принципів оптимізаціїз використанням відповідних інструментів — управління ризиком, управління конфліктами тощо.

Кудла Н. Є. Управління якістю в туризмі: підруч. К. : ЦУЛ, 2024. 328 с.

Менеджмент туризму : Навчальний посібник

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Навчальний посібник призначено для студентів ЗВО денної та заочної форм освіти, які навчаються за спеціальністю «Туризм», «Економіка» та «Менеджмент» зі спеціалізації у сфері туризму, і може бути корисним викладачам та фахівцям з туристичної діяльності. У навчальному посібнику висвітлюються теоретичні основи менеджменту туризму та основні поняття туризму як управлінських категорій; розглядаються управлінські процеси на підприємствах сфери туризму та рекреації. Всі розділи містять контрольні питання, практичні завдання, тести та питання для обговорення.

Менеджмент туризму : Навчальний посібник. / Т. В. Шелеметьєва, С. В. Гресь-Євреінова. – Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка», 2022. – 216 с.

Маркетинг туризму

[Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу]

Маркетинг туризму : підручник / Г. Б. Мунін, В. О. Лук'янов, В. В. Гарагонич. К. : Кондор, 2023. 430 с.

Даний підручник створений у зв'язку з підготовкою туристичної інфраструктури до проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи з футболу «Євро~2012». У підручнику розглянуті теоретичні та методичні питання і принципи формування маркетингової діяльності в сфері туризму на основі маркетингової теорії і практики сучасного ведення бізнесу. Проаналізована поведінка споживача, та механізми розробки і прийняття рішень у туристичній сфері, доведена необхідність використання сучасних методів маркетингової стратегії. Навчальний посібник призначений для студентів та аспірантів, науковців та спеціалістів, що працюють в сфері управління, реклами, маркетингу, франчайзингу, колсалтингу та інвестицій в туристичний галузі. Підручник написаний згідио державно-освітнього стандарту та сучасиих вимог туристичного бізнесу в Україні і сприятиме підвишенню рівня обслуговування туристів.

Економіка підприємства: теорія і практикум

[Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу]

Економіка підприємства: теорія і практикум (За редакцією доц. Міценко Н.Г., доц. Ященко О.І.): Навчальний посібник. Львів: "Магнолія 2006", 2016. 688 с.

Дисципліна “Економіка підприємства” вивчає процес господарської діяльності підприємства як суб’єкта господарювання та первинної ланки національної економіки. Вона належить до дисциплін циклу природничо-наукової та загальноекономічної підготовки студентів за фаховим спрямуванням “Економіка та підприємництво”, відповідно спеціальностей “Економіка підприємства”, “Облік і аудит”, “Маркетинг”, “Банківська справа”, “Фінанси”, “Економічна кібернетика”. Основна мета дисципліни –формування теоретичних та прикладних знань з основних розділів і тем економіки підприємства, розвиток навичок щодо організації та досягнення високої результативності господарювання підприємства як первинної господарської ланки суспільного виробництва. Знання з даної дисципліни будуть слугувати базою для накопичення майбутніми фахівцями знань, навичок та умінь з інших економічних дисциплін.

Економіка туризму

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Якименко-Терещенко Н. В., Чайка Т.Ю., Мартинова В.В. Економіка туризму: навч. посібник. Харків: Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т., 2024. 185 с. [Електронний ресурс]

У навчальному посібнику розкрито теоретичні положення та актуальні практичні питання економіки туризму на сучасному етапі економічного розвитку. Проаналізовано роль і місце туризму в економічній системі країни, визначено механізм функціонування туристичного ринку та організаційно-економічні основи туристичного бізнесу; досліджено туристичне підприємство як відкриту соціально-економічну систему. Матеріал надає розуміння структури та напрямків управління елементами економічного потенціалу суб‘єктів туристичного бізнесу. Наведено характеристику витрат і доходів туристичних підприємств, основних методів та стратегій ціноутворення. Навчальний посібник розрахований на здобувачів вищої освіти спеціальності «Туризм і рекреація» усіх форм навчання, а також широке коло читачів для ознайомлення з економічними засадами функціонування суб‘єктів туристичного бізнесу

Організація та планування діяльності туристичних підприємств: теорія та практика

[Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу]

Мальська М. П. Організація та планування діяльності туристичних підприємств: теорія та практика: навч. посіб. К. : ЦУЛ, 2021, 248 с.

В посібнику викладений зміст лекційного матеріалу курсу «Організація та планування діяльності туристичних установ». Посібник розкриває зміст проведення планування на туристичних фірмах. Поглиблює теоретичні знання та методологічну основу здійснення техніко-, економіко- та бізнес-планування на туристичних підприємствах. Також практичні завдання допоможуть студентам оволодіти теоретичними знаннями на практиці. Для студентів вищих навчальних закладів, які готуються працювати в сфері туризму, а також усіх зацікавлених фахівців, які займаються організацією, плануванням і управлінням туристичним господарством

Менеджмент готелю. Економіко-організаційні аспекти. Навчальний посібник

[Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу]

Роглєв Х. Й., Драпушко Р. Г., Гарагонич В. В, Менеджмент готелю. Економіко-організаційні аспекти. Навчальний посібник / Під. Заг. ред.. Мунін Г. Б. К. : Кондор, 2024. 443 с.

Даний навчальний посібник створений у зв'язку з підготовкою туристичної інфраструктури до проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи з футболу «Євро-2012». У посібнику розглянуті сучасні концепції управління бізнесом, що базуються на теоретичних та практичних засадах сучасного менеджменту, та економіко-організаційних аспектах управління готелем. Він дозволяє фахівцям різного рівня одержати знання з управління різними підрозділами готельного бізнесу, вміло будувати підструктури і колектив, планувати свої дії відповідно до нових вимог, приймати найбільш оптимальні управлінські рішення. Навчальний посібник призначений для студентів та аспірантів вузів, науковців та фахівців готельного менеджменту, написаний відповідно до державно-освітнього стандарту та сучасних вимог управління готельним бізнесом в Україні

» Туризм і рекреація