У запропонованому посібнику розглянуто основні питання невід'ємної складової корпоративної культури — ділового етикету. Висвітлено норми та принципи ділового спілкування (усного та письмового), поведінки у різних ділових ситуаціях (вітання, рекомендування, ведення неформальної бесіди, проходження ділового інтерв'ю, організація та проведення робочих зустрічей, засідань, ділових їж, підготовка ділових поїздок як у межах країни, так і за кордон). Розглянуто норми ділового етикету при використанні сучасної ділової техніки: телефонів, автовідповідачів, факсів, персональних комп'ютерів, мобільних телефонів. Представлено основні принципи тайм-менеджменту. Висвітлено питання конфіденційності та безпеки офісних документів і матеріалів, а також питання створення професійного іміджу ділової людини, іміджу компанії чи організації.
Носа Б. М. Діловий етикет в туризмі: методичні рекомендації для самостійної підготовки студентів галузі знань: 1401; 24 “Сфера обслуговування”, напряму підготовки: 6.140103 “Туризм”; спеціальності: 242 “Туризм” / Богдана Михайлівна Носа. – Ужгород, 2016. – 42 с.
Польова Л.В. Корпоративна культура. Діловий етикет: Навчально-методичний посібник / Л.В.Польова. – Івано-Франківськ : Фоліант, 2016. – 201 с.
У навчально-методичному посібнику викладено лекційний матеріал, тестові й індивідуальні завдання, питання для самостійної підготовки студентів, список рекомендованої літературиз дисципліни. Згідно з навчальними програмами, про особливості ділового етикету. Формують у студентів систему знань та вмінь, щодо мистецтва спілкування та етичних норм у сфері туристичної та готельної індустрії.Навчально- методичний посібник призначений для підготовки фахівців з напряму «Готельно-ресторанна справа», може бути корисним студентам, аспірантам. Викладачам вищих навчальних закладів, науковція та робітникам сфери послуг.
Калюжка Н. С. Етика професійного і ділового спілкування: навчальнометодичний посібник. . – К.: ФОП Гуляєва В.М., 2022.–228с.
Навчально-методичний посібник містить робочу програму навчальної дисципліни «Етика професійного і ділового спілкування», короткий лекційний курс, плани практичних занять, тестові завдання та завдання для самостійної роботи студентів, список рекомендованої літератури, а також термінологічний словник. Посібник підготовлений з урахуванням вимог чинної навчальної програми й розрахований на студентів та викладачів педагогічних факультетів закладів вищої освіти, вчителів закладів початкової освіти, усім тим, хто цікавиться проблемами педагогічної науки в Україні.
[Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу]
Ткаченко О. В.Професійна етика та психологія спілкування: навч. посіб. Харків: Світ книг, 2020. 98 с.
У навчальному посібнику докладно розкрито зміст професійно орієнтованої дисципліни «Основи психології та етикет професійного спілкування в туризмі». Посібник містить систематизоване розкриття питань з організації ефективних професійних комунікацій в туристичній індустрії, закономірності процесу міжособистісної взаємодії у професійній діяльності. Розв’язані питання, пов'язані з розкриттям психологічних механізмів ефективного професійного і ділового спілкування у сфері туризму.