Психологія журналістики

Психологія мас-медіа : підручник

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Психологія мас-медіа : підручник / Василь Лизанчук. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2015. – 420 с.

Досліджено психологію мас-медіа, особливості журналістської комунікації та впливу ЗМІ на поведінку людей у суспільстві. Це – перший в Україні підручник, у якому системно викладено психологію медіавиробництва і медіасприймання, розкрито психологію особистості журналіста і морально-психологічні засади його творчості. Також осмислено сутність свободи слова і відповідальності журналіста, схарактеризовано психологію толерантності/інтолерантності журналістської діяльності. Розкрито специфіку формування індивідуальної і громадської думки під впливом ЗМІ. Проаналізовано психологічні аспекти інформаційної безпеки України. Опубліковано студентські матеріали про функціонування засобів масової інформації, суспільно-політичну ситуацію в Україні, пов’язану з російською інформаційною і військовою агресією. Для студентів-журналістів вищих навчальних закладів і журналістів-практиків.

Психологія інновацій та реклами: навч. посібник

[Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу]

Закалик, Г. М. Психологія інновацій та реклами: навч. посібник / Г. М. Закалик, Н. В. Партико. Львів : Львівська політехніка, 2019. 248 с.

Висвітлено психологію інновацій, проблеми психологічного сприйняття нововведень у суспільстві, форми та методи управління інноваційною діяльністю; викладено теоретичні аспекти психології реклами, зокрема радіореклами тощо.

» Журналістика