Медіабізнес

Основи медіабізнесу

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Основи медіабізнесу [Електронний ресурс] : підручник для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» / З. В. Григорова, О. А. Сухорукова, А. В. Кваско, Л. П. Шендерівська ; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові дані (1 файл: 4,70 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 323 с.

В підручнику «Основи медіабізнесу» наведена сутнісна характеристика медіаіндустрії та її «традиційних» і «новітніх» складових, окреслено особливості, що відрізняють медіаіндустрію від інших галузей економіки, представлена еволюція медіа та розвиток медіаіндустрії в сучасному інформаційному суспільстві, подана розгорнута характеристика ринкового середовища функціонування медіапідприємств та основних тенденцій його розвитку, окреслено особливості медіабізнесу та нормативно-правові умови його організації, висвітлено специфіку управління медійними підприємствами та здійснення ними маркетингової діяльності. Підручник рекомендується для студентів закладів вищої освіти, аспірантів, науковців, викладачів та фахівців, що працюють у медіаіндустрії.

Основи бізнесу: навч. посібник

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Основи бізнесу: навч. посібник / В. Л. Дикань, І. В. Токмакова, В. О. Овчиннікова та ін. – Харків: УкрДУЗТ, 2018. 290 с., рис. 66, табл. 9.

Навчальний посібник розкриває систему теоретичних і практичних знань у сфері організації та ведення бізнесу в Україні. В навчальному посібнику розглянуто значення бізнесу для економіки країни, надано загальну характеристику міжнародного бізнесу та викладено такі питання, як: теоретичні основи бізнесу; суб’єкти і об’єкти бізнесу; форми організації бізнесу в Україні; державне регулювання та підтримка малого, середнього й інноваційного бізнесу в Україні та ін. Вивчення кожного розділу навчального посібника супроводжується переліком питань для самоконтролю. Навчальний посібник може бути корисним студентам, викладачам, керівникам підприємств і організацій усіх форм власності, а також тим, хто прагне оволодіти економічними знаннями у сфері організації бізнесу.

Психологія інновацій та реклами: навч. посібник

[Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу]

Закалик, Г. М. Психологія інновацій та реклами: навч. посібник / Г. М. Закалик, Н. В. Партико. Львів : Львівська політехніка, 2019. 248 с.

Висвітлено психологію інновацій, проблеми психологічного сприйняття нововведень у суспільстві, форми та методи управління інноваційною діяльністю; викладено теоретичні аспекти психології реклами, зокрема радіореклами тощо.

» Журналістика