Уклад. М. Г. Едель, керівник дитячо-юнацької телестудії «Грані» Технологічні та творчі основи операторської майстерності. Запоріжжя: Комунальний заклад «Запорізький обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді «Грані» Запорізької обласної ради, 2020. 69 с.
Лiсневська А. Мистецтво телевізійного репортажу. Держ. закл. „Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка. Луганськ : Вид-во ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка‖, 2013. 190 с.
Містить розділи "Режисерські та операторські аспекти підготовки телерепортажів", "Особливості відеовиробництва телерепортажу".
[Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу]
Світла В. Кіно і телебачення. Арт-терапія душі, зачарованої екраном. Вступ до екранної метаантропології. К. : КНТ, 2021. 358 с.
Кіно і телебачення мають велику сугестивну властивість і, в прямому сенсі, «зачаровують» глядача поліфонічністю засобів зображувальної та звукової виразності. Адже кожен кінофільм чи теле-проект являє собою окремий світ, що демонструє на екрані людське життя у концентрованому вигляді. Кіно і телебачення не лише примушують плакати або сміятися, спостерігаючи за життєвими ситуаціями героїв, а й закликають до близького співпереживання людській долі. На основі філософської школи метаантропології авторка розробляє оригінальний підхід екранної метаантропології, і розглядає кіно і телебачення в буденних, граничних і метаграничних – позамежних проявах. В результаті маємо «попкорнове» кіно і телебачення, кіно «самовираження» і «неформатне» телебачення, а також філософське кіно і телебачення. Отже, екранні мистецтва можуть як принижувати людину, укорінюючи її у буденності, так і актуалізувати її душевне та духовне пробудження. У найвищих своїх проявах кіно і телебачення стають дивовижною арт-терапією, здатною впливати на долю. Для студентів, аспірантів, викладачів, вчених, – всіх тих, хто цікавиться проблемами впливу мистецтва на розвиток особистості людини.