Основи операторської майстерності та відеомонтажу

Технологічні та творчі основи операторської майстерності

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Уклад. М. Г. Едель, керівник дитячо-юнацької телестудії «Грані» Технологічні та творчі основи операторської майстерності. Запоріжжя: Комунальний заклад «Запорізький обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді «Грані» Запорізької обласної ради, 2020. 69 с.

Основи операторської творчості. Теоретичні та історичні аспекти

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Аліфанов О.А., Десятник Г.О. Основи операторської творчості. Теоретичні та історичні аспекти : тексти лекцій. Київ : КНУ, 2016. 126 с.

Моделювання та обробка відеобзображень

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Лавер В.О. Моделювання та обробка відеозображень: навч.-метод. посіб. / В.О. Лавер.  Ужгород : ПП «АУТДОР - ШАРК», 2021. 51 с. 

Мистецтво телевізійного репортажу

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Лiсневська А. Мистецтво телевізійного репортажу. Держ. закл. „Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка.  Луганськ : Вид-во ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка‖, 2013. 190 с.

Містить розділи "Режисерські та операторські аспекти підготовки телерепортажів", "Особливості відеовиробництва телерепортажу".

Кіно і телебачення. Арт-терапія душі, зачарованої екраном. Вступ до екранної метаантропології.

[Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу]

Світла В. Кіно і телебачення. Арт-терапія душі, зачарованої екраном. Вступ до екранної метаантропології. К. : КНТ, 2021. 358 с.

Кіно і телебачення мають велику сугестивну властивість і, в прямому сенсі, «зачаровують» глядача поліфонічністю засобів зображувальної та звукової виразності. Адже кожен кінофільм чи теле-проект являє собою окремий світ, що демонструє на екрані людське життя у концентрованому вигляді. Кіно і телебачення не лише примушують плакати або сміятися, спостерігаючи за життєвими ситуаціями героїв, а й закликають до близького співпереживання людській долі. На основі філософської школи метаантропології авторка розробляє оригінальний підхід екранної метаантропології, і розглядає кіно і телебачення в буденних, граничних і метаграничних – позамежних проявах. В результаті маємо «попкорнове» кіно і телебачення, кіно «самовираження» і «неформатне» телебачення, а також філософське кіно і телебачення. Отже, екранні мистецтва можуть як принижувати людину, укорінюючи її у буденності, так і актуалізувати її душевне та духовне пробудження. У найвищих своїх проявах кіно і телебачення стають дивовижною арт-терапією, здатною впливати на долю. Для студентів, аспірантів, викладачів, вчених, – всіх тих, хто цікавиться проблемами впливу мистецтва на розвиток особистості людини.

» Журналістика