Реклама та PR

Як писати рекламні та PR-тексти

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Яненко Я. В. Як писати рекламні та PR-тексти : навч. посіб. Суми : Сумський державний університет, 2023. 86 с.

Навчальний посібник присвячено технологіям написання рекламних і PR-текстів для традиційних та нових каналів розповсюдження реклами і PR. Видання містить практичні рекомендації, приклади рекламних і PR-текстів, практико-орієнтовані завдання, питання для навчальних тестів.

Соціологія реклами: навчальний посібник для студентів вищих закладів освіти

[Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу]

Чудовська І. Соціологія реклами: навчальний посібник для студентів вищих закладів освіти. К. : Каравела, 2022. 192 с.

У посібнику «Соціологія реклами» зроблена спроба комплексного соціологічного аналізу, через поліпарадигмальну перспективу. Посібник має чітку лекційну структуру з відповідними запитаннями та літературою для опрацювання. Звичайно, представлені лекції є свого роду короткими опорними конспектами, які задають орієнтири для подальшого самостійного вивчення розглянутих тем. Посібник може бути у нагоді психологам, соціологам, лінгвістам, маркетологам і всім, хто цікавиться рекламою

Реклама в системі маркетингових комунікацій: навчальний посібник

[Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу]

Коваленко О. В., Кутліна І. Ю., Олійник Г. Ю. Реклама в системі маркетингових комунікацій: навчальний посібник. К. : Університет «Україна», 2021. 144 с.

У пропонованому навчальному посібнику висвітлюються питання реклами в системі маркетингових комунікацій, розглядаються аспекти рекламного менеджменту в сучасних умовах, викладено засади програми реклами, реалізації та оцінки рекламної діяльності підприємства, проблеми реклами в процесі глобалізації світової економіки.

Психологія інновацій та реклами: навч. посібник

[Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу]

Закалик, Г. М. Психологія інновацій та реклами: навч. посібник / Г. М. Закалик, Н. В. Партико. Львів : Львівська політехніка, 2019. 248 с.

Висвітлено психологію інновацій, проблеми психологічного сприйняття нововведень у суспільстві, форми та методи управління інноваційною діяльністю; викладено теоретичні аспекти психології реклами, зокрема радіореклами тощо.

» Журналістика