Електронна бібліотека
Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все
С |
---|
Соціологія масової комунікаціїСоціологія масової комунікації: тези лекцій і навчально-методичний комплекс. [Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі] Соціологія масової комунікації: тези лекцій і навчально-методичний комплекс. Електронний навчально-методичний посібник. Укладач: проф. Марʼян Житарюк. Львівський національний університет імені Івана Франка, Львів, 2024. 116 с. Посібник призначено для вивчення методологічного фундаменту соціології масової комунікації з метою пізнання суспільних процесів, розуміння складності та динаміки розвитку соціуму і соціокультурних груп, що допоможе майбутньому журналістові і журналісту-практику краще розуміти життя людей, соціальні процеси, національні інтереси, геополітичні виклики, а отже, сприятиме його професійному становленню. Розраховано на здобувачів спеціальності 061-Журналістика та всіх, кого цікавить соціологія масової комунікації. Соціологія масової комунікації : навч. посібник [Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі] Яремчук С. С. Соціологія масової комунікації : навч. посібник / С. С. Яремчук. Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2015. 248 с. Навчальний посібник складається з викладу знань з навчальної дисципліни «Соціологія масової комунікації». Розглядаються особливості теорії та методології соціологічного дослідження масової комунікації. У посібнику знайшли відображення основні ідеї провідних теорій вивчення сучасних процесів масової комунікації. Логіка викладу матеріалу побудована за формулою структури масової комунікації Г.Д. Ласвела. Кожна тема містить текст лекції за планом, перелік ключових термінів, питання для перевірки знань, список використаної та рекомендованої літератури, завдання для самостійної роботи. Також у посібнику наводиться перелік контрольних питань до заліку/екзамену, список навчально-методичної літератури до усіх тем курсу та глосарій. | |
Спічрайтинг[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі] Холод О. М. Спічрайтинг : курс лекцій / Холод О. М. К. : КиМУ, 2011. 137 с. Курс лекцій присвячений аналізу сутності, структурі, функціям, метода, методикам і проблемам написання промов для відомих людей як журналістами, так і представниками інших фахів. У курсі лекцій визначається місце спічрайтингу серед інших навчальних дисциплін та галузей знань, аналізуються функції спічрайтингу та вчення про нього. Розповідається про професію «спічрайтер», піддаються аналізу історичні причини виникнення спічрайтинг. Подається аналіз промов політиків ХХ століття й тлумачиться ремесло спічрайтерства (на прикладі промов І. Сталіна, А. Гітлера, Ю. Тимошенко, В. Ющенка, В. Януковича тощо). Аналізуються мовленнєві штампи і кліше в публічних виступах, вживання в мас-медіа психолінгвістичних інструментів маніпуляції ззовні через «фахові оцінки» спічрайтерів, лінгвістичні засоби спічрайтерів в інтернеті при формуванні іміджу політиків. Обгрунтовується необхідність урахування спічрайтером фізіології ритора та її зв’язку з промовою, типів темпераменту спічрайтера і промовця як бази для спічрайтера, емоційний вектор оратора. Розповідається про надання спічрайтером ефекту збудження публіки, про зв’язок підсвідомого спічрайтера з підсвідомим оратора. Аналізується специфіка взаємин між спічрайтером і замовником. Курс лекцій призначений для студентів, які навчаються за спеціальністю «Журналістика» (спеціалізація «Реклама та зв’язки з громадськістю»). Матеріали досліджень, викладені автором, будуть цікавими для написання бакалаврських і магістерських робіт, а також всім, хто цікавиться мистецтвом спічрайтера. Конспект лекцій з навчальної дисципліни «Спічрайтинг та риторика» [Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі] Сидоренко Т. М. Конспект лекцій з навчальної дисципліни «Спічрайтинг та риторика». Київ: Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, 2021 Конспект лекцій підготувала Сидоренко Т. М., кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри документознавства та інформаційної діяльності. Конспект лекцій з навчальної дисципліни «Спічрайтинг та риторика» поглиблює знання про становлення риторики як науки, закони риторики, особливості написання текстів публічних виступів, роль оратора та аудиторії під час проголошення виступу. У посібнику розкрито значення й функції спічрайтерів під час публічних комунікацій. Ораторська майстерність та спічрайтинг [Електронний ресурс] [Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі] Ораторська майстерність та спічрайтинг [Електронний ресурс]: методичні рекомендації до семінарських занять та самостійної роботи студентів спеціальності 291 "Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії" першого (бакалаврського) рівня / уклад. О. М. Кузь, Н. О. Коннова, Ю. І. Потоцька. Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. 50 с. Подано методичні рекомендації до семінарських занять і самостійної роботи з усіх тем навчальної дисципліни, що буде сприяти підвищенню рівня знань студентів, формуванню необхідних компетентностей із ораторської майстерності та спічрайтингу. Рекомендовано для студентів спеціальності 291 "Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії" першого (бакалаврського) рівня всіх форм навчання. [Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі] Хорошевський А. Промови, що змінили світ. Харків : Фоліо, 2019, 362 с. У книзі представлено промови найвидатніших персон — Мойсея, Ісуса, Мухаммеда, Єлизавети I, Джорджа Вашингтона, Авраама Лінкольна, Михайла Грушевського, Адольфа Гітлера, Йосипа Сталіна, Вінстона Черчілля, Махатми Ґанді, Джона Кеннеді, Мартіна Лютера Кінґа, Рональда Рейґана, Михайла Горбачова, Володимира Путіна, Барака Обами та інших. Ці промови — не тільки шедеври ораторської майстерності, це віхи в історії людства, які є відправними точками подій, що змінили світ. | |
СторітелінгСторітелінг для очей, вух і серця [Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі] Марк Лівін Сторітелінг для очей, вух і серця.К. : Наш Формат,, 2020. 184 с. Уce нa cвiтi мoжнa poзпoвicти чepeз icтopiю. Xaй би пpo щo ви пиcaли, iнфopмaцiя cтaнe яcкpaвiшoю й цiкaвiшoю, якщo зaгopнути її в тaкий фopмaт. Caмe icтopiя, a нe cуxi фaкти дoпoмaгaють eмoцiйнo зaлучити й пepeкoнaти вaшу aудитopiю. У цiй книжцi Мapк Лiвiн пoяcнює, як нaвчитиcя чути й бaчити icтopiї, пoглибити влacнe poзумiння тeкcту i зaxoпливo пиcaти. A щe нaвoдить poзмoви з вiдoмими укpaїнcькими пиcьмeнникaми, peклaмicтaми, жуpнaлicтaми, якi poзпoвiдaють пpo cвoї пiдxoди дo cтopiтeлiнгу й нaпиcaння тeкcтiв. Мapк Лiвiн — жуpнaлicт i пиcьмeнник, cпiвaвтop i вeдучий пoпуляpнoгo пoдкacту пpo пcиxoлoгiю «Пpocтими cлoвaми». Видaвeць The Village Укpaїнa тa Inspired. Виклaдaч cтopiтeлiнгу в шкoлi кoмунiкaцiй Bazilik i нa пpoгpaмi MBA в Києвo-Мoгилянcькiй бiзнec- шкoлi. Cпiкep кoнфepeнцiї TEDx. У 2019-му Мiжнapoднa paдa з дитячoї тa юнaцькoї книги (Швeйцapiя) внecлa йoгo пoвicть «Piкi тa дopoги» дo cпиcку видaтниx книжoк для дiтeй з iнвaлiднicтю. Сторітелінг, який не залишає байдужим [Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі] Холл К. Сторітелінг, який не залишає байдужим. Київ: yakaboo publishing, 2020. : 240 с. Ви вже безліч разів чули, що сторітелінг — найпотужніший та найсвіжіший інструмент просування, здатний на все, від поліпшення комунікації до мотивації продажників і завоювання прихильності клієнтів в умовах високої конкуренції… Але де брати історії та як їх розповідати? У цій книжці Кіндра Холл, професійна сторітелерка, дає ключ до чотирьох основних типів історій, за допомогою яких ви зможете привернути увагу до себе, вирізнитись і надихнути. Майстерність оповідача — ділова навичка, яку може розвинути кожен. Спираючись на тематичні дослідження, реальні бізнес-кейси та випадки з власної практики, Кіндра навчає сторітелінгу як бізнес-прийому, що вирізняє найуспішніших. Довідайтесь про практичні кроки для пошуку і правильної подачі своїх історій перед тим, як їх почує світ. Підручник з крос-медіа[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі] Підручник з крос-медіа / видав.: Іоанна Нарчіса Крецу, Міхаіл Гузун, Любов Василик. Румунія. 2015.142 с. | |
Сучасна українська мова і практична стилістика
Сучасна українська літературна мова [Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі] Резван О. О. Сучасна українська літературна мова/ О. О. Резван, А. М. Приходько ; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2021. 172 с. Конспект лекцій призначений для студентів філологічних спеціальностей ЗВО з метою підготовки до практичних занять, заліку, іспиту з навчальної дисципліни «Сучасна українська літературна мова».
[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі] Сучасна українська мова (лексикологія, фразеологія, лексикографія): [навчально-методичний посібник для практичних занять та самостійної роботи студентів] /Укл: З. О. Валюх, В. П. Заскалета. Київ: Видавничий центр КНЛУ, 2023. 88 с. Посібник призначений для роботи на практичних заняттях із лексикології сучасної української літературної мови та в позааудиторний час зі студентами II курсу філологічного факультету освітніх технологій Київського національного лінгвістичного університету, які навчаються за спеціальністю 014 Середня освіта, освітньою програмою Українська мова і література, англійська мова, зарубіжна література першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, та всіх, хто прагне поліпшити знання із лексикології, фразеології, лексикографії сучасної української мови.
Сучасна українська мова: самобутність, система, норма: навч. посібник [Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу] Сучасна українська мова: самобутність, система, норма: навч. посібник/ О. Микитюк. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020. 440 с. У посібнику сучасну українську мову розглянуто в трьох площинах: самобутність, система, норма. Самобутність засвідчена давніми писемними пам'ятками, що виразно ілюструють українські мовні риси. Система - це навзаєм зумовлена та пов'язана в одне ціле вертикаль мовних розділів: фонетики, дериватології, лексикології, морфології, синтаксису та стилістики. Мовна норма - це шлях допровадження мовленнєвої культури. Посібник містить низку рубрик ("Звернімо увагу"), цікавинок, таблиць та мовних плакатів, що допомагають опанувати матеріял та увиразнюють науковий текст. Для студентів, учителів, учнів та всіх охочих вивчати українську мову, позаяк "спасіння нашого краю в нашому слові" (П. Куліш). Сучасна українська мова: самобутність, система, норма: навч. посібник [Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу] Сучасна українська мова: самобутність, система, норма: навч. посібник/ О. Микитюк. - б-те вид., зі змінами. -Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020. - 440 с. У посібнику сучасну українську мову розглянуто в трьох площинах: самобутність, система, норма. Самобутність засвідчена давніми писемними пам'ятками, що виразно ілюструють українські мовні риси. Система - це навзаєм зумовлена та пов'язана в одне ціле вертикаль мовних розділів: фонетики, дериватології, лексикології, морфології, синта ксису та стилістики. Мовна норма - це шлях до впровадження мовленнєвої культури. Посібник містить низку рубрик (,,Звернімо увагу"), цікавинок, таблиць та мовних плакатів, що допомагають опанувати матеріял та увиразнюють науковий текст. Для студентів, учителів, учнів та всіх охочих вивчати українську мову, позаяк ,,спасіння нашого краю в нашому слові" (П. Куліш). Ділове спілкування та культура мовлення [Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу] Пентилюк М. І., Марунич І. І., Гайдаєнко І. В. Ділове спілкування та культура мовлення: навч. посіб. Київ: Центр навчальної літератури, 2021. 224 с. У посібнику подано основні теоретичні відомості про культуру українського мовлення, з’ясовано поняття мова, мовлення, літературна мова, її усна і писемна форми, норми літературної мови та їх роль у формуванні мовленнєвої культури громадян України. Окремо виділено культуру ділового мовлення, розкрито особливості спілкування, культури усного і писемного ділового мовлення. У пропонованому посібнику представлено систему вправ і завдань, спрямованих на вдосконалення комунікативних умінь і навичок мовців. Посібник розрахований на студентів нефілологічних вищих і середніх навчальних закладів, працівників державних установ і організацій та усіх, хто бажає краще оволодіти державною мовою. [Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі] Валюх З. О. Сучасна українська мова. Лексикологія, фразеологія, лексикографія: [навчально-методичний посібник для практичних занять та самостійної роботи студентів] / З. О. Валюх, В. П. Заскалета. Київ: Видав. центр КНЛУ, 2023. 88 с Посібник призначений для роботи на практичних заняттях із лексикології сучасної української літературної мови та в позааудиторний час зі студентами ІІ курсу філологічного факультету освітніх технологій Київського національного лінгвістичного університету, які навчаються за спеціальністю 014 Середня освіта, освітньою програмою Українська мова і література, англійська мова, зарубіжна література першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, та всіх, хто прагне поліпшити знання із лексикології, фразеології, лексикографії сучасної української мови. | |