Огляд глосарія за абеткою

Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все

П

Правове регулювання і безпека туризму

Правове регулювання туристичної діяльності

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Брусільцева Г. М. Правове регулювання туристичної діяльності : навчальний посібник / Г. М. Брусільцева, О. Г. Зима. Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. 214 с.

Розкрито правові засади здійснення туристичної діяльності; проаналізовано міжнародно-правові акти в сфері туризму. Особливу увагу приділено питанням правового статусу суб'єктів туристичних правовідносин, порядку та сутності лега-лізації суб'єктів туристичної діяльності, механізму договірних відносин у турис-тичній діяльності, правовим засадам захисту прав учасників туристичних відно-син та їхній відповідальності. За тематикою кожного розділу запропоновано зав-дання для практичної та семінарської роботи. Рекомендовано для студентів економічних закладів вищої освіти.

Правове регулювання туристичної діяльності

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Укладачі : О.Д. Король, Т.Д. Cкутар, Н.П. Аніпко, О.В. Руденко Правове регулювання туристичної діяльності : навч. посіб. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. 2022. 232 с.

У виданні розкрито організаційно-правові засади туроператорської, турагентської діяльності та сільського туризму, договірні відносини між суб’єктами туристичної діяльності. Розглянуто види страхування туристів, подано зразки договорів. Для фахівців, викладачів і студентів, що спеціалізуються в галузі туризму.


Професійний етикет, етика ділового спілкування

Корпоративна культура. Діловий етикет

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

У запропонованому посібнику розглянуто основні питання невід'ємної складової корпоративної культури — ділового етикету. Висвітлено норми та принципи ділового спілкування (усного та письмового), поведінки у різних ділових ситуаціях (вітання, рекомендування, ведення неформальної бесіди, проходження ділового інтерв'ю, організація та проведення робочих зустрічей, засідань, ділових їж, підготовка ділових поїздок як у межах країни, так і за кордон). Розглянуто норми ділового етикету при використанні сучасної ділової техніки: телефонів, автовідповідачів, факсів, персональних комп'ютерів, мобільних телефонів. Представлено основні принципи тайм-менеджменту. Висвітлено питання конфіденційності та безпеки офісних документів і матеріалів, а також питання створення професійного іміджу ділової людини, іміджу компанії чи організації.

Діловий етикет в туризмі: методичні рекомендації для самостійної підготовки студентів галузі знань: 1401; 24 “Сфера обслуговування”, напряму підготовки: 6.140103 “Туризм”; спеціальності: 242 “Туризм”

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Носа Б. М. Діловий етикет в туризмі: методичні рекомендації для самостійної підготовки студентів галузі знань: 1401; 24 “Сфера обслуговування”, напряму підготовки: 6.140103 “Туризм”; спеціальності: 242 “Туризм” / Богдана Михайлівна Носа. – Ужгород, 2016. – 42 с.

Корпоративна культура. Діловий етикет: Навчально-методичний посібник

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Польова Л.В. Корпоративна культура. Діловий етикет: Навчально-методичний посібник / Л.В.Польова. – Івано-Франківськ : Фоліант, 2016. – 201 с.

У навчально-методичному посібнику викладено лекційний матеріал, тестові й індивідуальні завдання, питання для самостійної підготовки студентів, список рекомендованої літературиз дисципліни. Згідно з навчальними програмами,
про особливості ділового етикету. Формують у студентів систему знань та вмінь, щодо мистецтва спілкування та етичних норм у сфері туристичної та готельної індустрії.Навчально- методичний посібник призначений для підготовки фахівців з напряму «Готельно-ресторанна справа», може бути корисним студентам, аспірантам.
Викладачам вищих навчальних закладів, науковція та робітникам сфери послуг.

Етика професійного і ділового спілкування: навчальнометодичний посібник

[Електронний ресурс, що знаходиться у вільному доступі]

Калюжка Н. С. Етика професійного і ділового спілкування: навчальнометодичний посібник. . – К.: ФОП Гуляєва В.М., 2022.–228с.

Навчально-методичний посібник містить робочу програму навчальної дисципліни «Етика професійного і ділового спілкування», короткий лекційний курс, плани практичних занять, тестові завдання та завдання для самостійної
роботи студентів, список рекомендованої літератури, а також термінологічний словник.
Посібник підготовлений з урахуванням вимог чинної навчальної програми й розрахований на студентів та викладачів педагогічних факультетів закладів вищої освіти, вчителів закладів початкової освіти, усім тим, хто цікавиться проблемами педагогічної науки в Україні.

Професійна етика та психологія спілкування: навч. посіб.

[Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу]

Ткаченко О. В.Професійна етика та психологія спілкування: навч. посіб. Харків: Світ книг, 2020. 98 с.

У навчальному посібнику докладно розкрито зміст професійно орієнтованої дисципліни «Основи психології та етикет професійного спілкування в туризмі». Посібник містить систематизоване розкриття питань з організації ефективних професійних комунікацій в туристичній індустрії, закономірності процесу міжособистісної взаємодії у професійній діяльності. Розв’язані питання, пов'язані з розкриттям психологічних механізмів ефективного професійного і ділового спілкування у сфері туризму.