SMM технології
Схема розділу
-
-
Метою дисципліни є засвоєння студентами сучасних методів розробки стратегій діяльності з просування компаній у соціальних мережах та особливостей функціонування сучасних маркетингових комунікацій в інтернеті.
Завдання навчальної дисципліни полягає в формуванні у студентів управлінського мислення та системи знань у сфері управління маркетингом у соціальних мережах (SMM). Розвиток практичних навичок, пов'язаних зі стратегічним управлінням рекламними кампаніями в соціальних мережах з використанням сучасних технологій.
Обсяг навчального часу для вивчення дисципліни у навчальних планах підготовки фахових молодших бакалаврів визначений вимогами ОПП і становить 3 кредити ЄКТС (90 академічних годин) .
Зміст навчальної дисципліни забезпечує формування наступних компетентностей, які визначенні освітньо-професійною програмою «Журналістика»:
Загальні компетентності:
ЗК3 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК7 Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
Після завершення даного курсу здобувач освіти набуває та/або здатний продемонструвати наступні програмні результати навчання:
РН 15 Розв’язувати типові практичні ситуації, пов’язані з пошуком та розповсюдженням зафіксованої інформації.
РН 17 Створювати та редагувати рекламні матеріали різних типів, зважаючи на шляхи й способи поширення рекламної інформації.
-
№ з/п
Назва змістового модуля, теми програми
Програмні результати навчання
Обсяг годин за навчальним планом
Всього
з них:
ауди-торних
самос-тійних
Змістовий модуль 1. Теоретичні основи медіабізнесу
42
28
14
1
Ринкове середовище функціонування медіапідприємств
Розуміти суть медіаринку; характеризувати особливості медіаринку; розрізняти поняття конвергенція, персоналізація контенту; аналізувати географічні ринки медіабізнесу; аналізувати ресурсні ринки медіа.
8
6
2
2
Бізнес-моделювання в медіабізнесі
Розрізняти види бізнес-моделей; вміти порівняти основні платформи ведення медіабізнесу; вміти аналізувати компоненти бізнес-моделі; аналізувати відмінності між комерційними та некомерційними моделями; охарактеризувати суть гібридних моделей ведення бізнесу.
10
6
4
3
Форми організації медіабізнесу в Україні
Знати організаційно-правові форми медіабізнесу; аналізувати діяльність та відмінності між холдингами, імперіями та медіакорпораціями; аналізувати проблеми власності в медіабізнесі; знати порядок реєстрації медіапідприємств.
12
8
4
4
Медіамаркетинг. Соціальні медіа
Знати принципи медіамаркетингу;проводити сегментацію та позиціонування на медіаринку;аналізувати методи медіамаркетингу; розрізняти види стратегій в медіабізнесі; аналізувати відмінності між стратегіями зростання, інтеграції, диверсифікації та скорочення.
12
8
4
Змістовий модуль 2. Медіаменеджмент.
SMM технології
48
32
16
5
Основи організації медіаменеджменту
Аналізувати базові моделі медіаменеджменту; знати принципи та функції медіаменеджменту; розрізняти завдання та компетентності медіаменеджера;характеризувати вимоги до роботи менеджера
12
8
4
6
Планування та організація SMM діяльності
Знати основи контент-планування та складання графіків; вміти аналізувати інструменти управління результативністю в Facebook, Instagram, LinkedIn.
12
8
4
7
Контроль та ефективність в SMM
Аналізувати переваги та недоліки конкретних платформ соціальних медіа в різних галузях та типах ринків; визначати ефективність реклами; розрізняти види інтернет реклами; знати особливості таргетованої діяльності.
12
8
4
8
Стратегічне планування SMM
Знати етапи стратегічного планування; складати бюджет маркетингової діяльності; знати особливості тренд аналізу; вміти оцінювати ефективність різних видів стратегії.
12
8
4
90
60
30
-
Для якісного засвоєння курсу необхідна систематична та усвідомлена робота студентів в усіх видах навчальної діяльності: лекції, семінарські заняття, консультації, самостійна робота як індивідуальна, так і під керівництвом викладача.
Основними методами формування фахових компетентностей при проведенні аудиторних занять є пояснювально-ілюстартивні та наочні, інтерактивні (дискусія, мозковий штурм, інтерактивні презентації, тестування) та практичні (розбір ситуацій, відпрацювання навичок, ). Ці методи дають можливість у повному обсязі опанувати навчальний матеріал, закріпити його, сформувати практичні навики та діагностувати якість знань.
Під час проведення лекційних занять необхідна активна участь студентів в обговоренні ключових положень теми, ведення стислого конспекту лекції. Теоретичні знання, отримані студентами під час лекцій, застосовуються на практичних, семінарських заняттях шляхом розв’язування ситуаційних завдань та представлення результатів роботи перед аудиторією.
Матеріали лекцій, питання для обговорення, індивідуальні завдання для підготовки до семінарських занять, конкретні вимоги до окремих тем та контролю знань подані у відповідному Е-НМКД дисципліни за адресоюhttps://moodle2.gi.edu.ua/course/view.php?id=86
-
Основним завданням самостійної роботи студентів є набуття навичок самостійного опрацювання фахових інформаційних джерел..
Самостійна робота студентів організовується шляхом видачі переліку питань і ситуаційних завдань з кожної теми, які не виносяться на аудиторне опрацювання. Крім того, по деяких темах передбачається написання рефератів, міні-проектів.
Обсяг самостійної роботи визначається кількістю годин, передбачених робочою програмою.
Контроль виконання самостійної роботи проводиться в таких формах:
- опитування на семінарських заняттях;
- контрольні питання ;
- ситуаційні завдання підвищеного рівня складності;
- реферативні повідомлення.
Рівень самопідготовки студентів, згідно запропонованої тематики самостійної роботи, відбивається на рівні вивчення навчальної дисципліни в цілому.
-
Форма підсумкового контролю: залік, метою якого є перевірка теоретичних знань здобувачів освіти. Залік студент отримує, якщо ним засвоєно навчальний матеріал з дисципліни, який оцінюється на підставі результатів поточного контролю (тестування, поточного опитування, виконання індивідуальних завдань та певних видів робіт на семінарських заняттях) протягом семестру.
Узагальнені критерії оцінювання з дисципліни
Оцінка «відмінно» виставляється студенту, відповідь якого базується на рівні творчого мислення, коли студент глибоко вивчив матеріал, викладає його логічно, послідовно, чітко. Студент повинен здобути навики управлінського мислення в сфері SMM та володіти практичними навичками, пов'язаними зі стратегічним управлінням рекламними кампаніями в соціальних мережах з використанням сучасних технологій.
Оцінка «добре» виставляється студенту, відповідь якого базується на рівні самостійного мислення. Коли студент знає матеріал, розуміє інформацію, опрацьовану самостійно, правильно пов'язує теорію з практикою, але допускає незначні помилки що пов'язані зі управлінням рекламними кампаніями в соціальних мережах з використанням сучасних технологій.
Оцінка «задовільно» виставляється студентові, відповідь якого базується на рівні репродуктивного мислення, опрацьований самостійно матеріал розуміє, проте в ході відповіді допускає грубі помилки та неточності. Коли студент не впевнений у відповідях, порушує послідовність викладання матеріалу, слабко пов'язує теорію з практикою.
Оцінка «незадовільно» виставляється студентові, який не дає правильної відповіді, викладає матеріал непослідовно, допускає грубі помилки, завдання самостійної роботи не виконані, не вміє пов'язувати теорію з практикою.
-
- Кочкіна, Н. Ю. Управління маркетингом: Навчальний посібник. Київ: Інтерсервіс.2019
- Основи медіабізнесу [Електронний ресурс] : З. В. Григорова, О. А. Сухорукова, А. В. Кваско, Л. П. Шендерівська ; КПІ ім. Ігоря Сікорського.Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021.323 с."
- Федоренко В. Г. Менеджмент: підручник. 3-тє вид., переробл. і доповн. Київ: Алерта, 2015.492 с."
4. Хаб’юк О. Концептуальні основи медіа-економіки: монографія. –Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2017. 180 с"
-
СХЕМА ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ 1 тиждень 2 тиждень 3 тиждень 4 тиждень 5 тиждень 6 тиждень 7 тиждень 8 тиждень 9 тиждень 10 тиждень 11 тиждень 12 тиждень 13тиждень 14 тиждень 15 тиждень Лекції Л1 Л2 Л3,4 Л5,6 Л7,8 Л9,10 Л11,12 Л13 Семінарські заняття С1 С2 С3 С4 С5 С6 С7 С8 С9 Котрольні заходи Т Т КР Умовні позначення: Л лекція С семінар Т тестове опитування КР контрольна робота
-
-
лекція Файл PDF
-
Початок приймання: четвер 31 жовтня 2024 14:00 PMТермін спливає: четвер 31 жовтня 2024 14:15 PM
-