Критерії загального оцінювання з дисципліни "Психологія журналістики"
Оцінка «Відмінно»
Теоретична складова:
- Студент демонструє глибоке розуміння психологічних концепцій, теорій та методів, що стосуються журналістики.
- Вільно оперує термінами, аналізує та пояснює психологічні явища у медіа.
- Формулює чіткі, логічні відповіді, робить обґрунтовані висновки.
- Використовує різноманітні джерела, включаючи сучасні дослідження у галузі психології журналістики.
- Демонструє вміння застосовувати отримані знання для аналізу реальних медіакейсів.
Практична складова:
- Виконано практичні завдання без помилок, логіка виконання чітко аргументована.
- Студент застосовує психологічні методи до аналізу та створення медіаконтенту.
- Презентації, есе або інші творчі завдання відзначаються оригінальністю, логічною структурою та глибоким змістом.
- Висвітлено практичну значущість роботи, запропоновано інноваційні ідеї.
Оцінка «Добре»
Теоретична складова:
- Студент демонструє розуміння основних психологічних концепцій, але може допускати незначні неточності у формулюваннях або поясненнях.
- Розкриває тему, проте аналіз проведено поверхово.
- Відповіді логічні, проте потребують більшої деталізації або кращого структурування.
- Використовує основну літературу, але недостатньо залучає додаткові джерела.
Практична складова:
- Завдання виконано з можливими технічними чи логічними помилками.
- Презентації, есе або інші творчі роботи мають чітку структуру, проте недостатньо глибоко розкрито тему або пропущено важливі аспекти.
- Запропоновані ідеї практичного застосування матеріалу недостатньо розроблені.
Оцінка «Задовільно»
Теоретична складова:
- Студент демонструє базові знання психологічних концепцій та явищ у журналістиці.
- Відповіді поверхові, з обмеженим розумінням матеріалу, не вистачає аналізу або висновків.
- Використовує лише основні джерела, часто лише лекційні матеріали.
Практична складова:
- Завдання виконано частково або з суттєвими помилками.
- Творчі роботи є формальними, відсутня чітка структура та глибина аналізу.
- Використовуються лише елементарні підходи, практичні ідеї або не запропоновані, або не обґрунтовані.
Оцінка «Незадовільно»
Теоретична складова:
- Студент демонструє поверхове або відсутнє розуміння психологічних основ роботи журналіста.
- Відповіді нелогічні, з численними фактичними та концептуальними помилками.
- Відсутній аналіз або спроба обґрунтувати свої висновки.
Практична складова:
- Завдання не виконано або виконано з грубими помилками, які свідчать про нерозуміння матеріалу.
- Творчі роботи мають хаотичний характер, без чіткої мети або висновків.
- Не продемонстровано спроб застосувати теоретичні знання на практиці.
Додаткові аспекти оцінювання:
- Оригінальність роботи: уникнення плагіату, внесення власних ідей.
- Зв’язок із реальними прикладами: вміння аналізувати конкретні кейси з медіапрактики.
- Якість презентації результатів: логічність, структурованість, чіткість викладення думок.
- Вчасність виконання завдань: дотримання встановлених строків подання робіт.